homer132 10 Anmeld indhold Skrevet July 12, 2009 Nogen andre i Oxie som også har et væld af små flyvende insekter udenfor? Tænker om det er mitter (små mygge agtige ting) i så fald er de nogle lede sataner. Så holder jeg mig ihf indendøre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2009 man kan få noget jungle olie på apoteket kun i sverige det hjælper vidst os mod dem. jeg har ikke mødt nongle mitter;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2009 Vi er heller ikke plaget af dem *banker under bordet* - hedder de ikke også Knoter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katrin 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2009 Det som flyver for tiden er bladlus, så det er ikke farligt at gå ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2009 Vi har mange tordenfluer - små 1-2 mm. lange, sorte, irriterende ting. De kilder, når de kravler på een - og er rigtig gode til at sætte sig i håret. De gør ikke noget, men er bare irriterende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2009 Sidder pt. udendørs på Tegelbruksvägen...og ingen mitter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites