Thomas 10 Anmeld indhold Skrevet July 10, 2009 Mit outlook kører helt vildt langsomt, nogen gange går det helt i stå. Nogen der har nogen bedre alternativer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 http://www.mozillamessaging.com/en-US/thunderbird/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Bruger os thunderbird, kan kun anbefales - og så er GUI'en næsten magen til.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Bruger os thunderbird' date=' kan kun anbefales - og så er GUI'en næsten magen til..[/quote'] Og det betyder??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 GUI - graphic user interface Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Har nu sat min hotmail op i thunderbird, men når jeg skal sende mails siger den forbindelsen til smtp serveren fejlede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Prøv den her: http://webmail.mozdev.org/installation.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Prøv den her: http://webmail.mozdev.org/installation.html Ved ikke helt hvad det er jeg skal prøve, har installeret de 2 programmer jeg skal bruge men det hjælper ikke, Tør heller ikke at slette kontoen og lave en ny, for den har hentet alle mine mails og slettet dem på serveren:mad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Ved ikke helt hvad det er jeg skal prøve' date=' har installeret de 2 programmer jeg skal bruge men det hjælper ikke, Tør heller ikke at slette kontoen og lave en ny, for den har hentet alle mine mails og slettet dem på serveren:mad:[/quote'] Det er altid godt når teknisk kyndige får kastet en ikke nær så kyndig person ud i sådanne opgaver :D Du kan et sted i dine konto-indstillinger markere at den ikke skal slette beskederne efter de er hentet, men da jeg ikke selv bruger Mozilla / Thunderbird kan jeg ikke fortælle dig præcis hvad det hedder :) Men sådanne sjove ting laver POP3 i sin standard opsætning... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Det er altid godt når teknisk kyndige får kastet en ikke nær så kyndig person ud i sådanne opgaver :D Du kan et sted i dine konto-indstillinger markere at den ikke skal slette beskederne efter de er hentet, men da jeg ikke selv bruger Mozilla / Thunderbird kan jeg ikke fortælle dig præcis hvad det hedder :) Men sådanne sjove ting laver POP3 i sin standard opsætning... Haha den har jeg skam fundet, men jeg kan jo hverken sende eller modtage! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Måske dette kan hjælpe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Altså normalt bruger man bare sin ISP's smtp server til alle kontoer... Hvem leverer dit internet ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites