Jump to content
Thomas

Outlook, Hotmail & Thunderbird

Recommended Posts

Ved ikke helt hvad det er jeg skal prøve' date=' har installeret de 2 programmer jeg skal bruge men det hjælper ikke, Tør heller ikke at slette kontoen og lave en ny, for den har hentet alle mine mails og slettet dem på serveren:mad::mad:[/quote'] Det er altid godt når teknisk kyndige får kastet en ikke nær så kyndig person ud i sådanne opgaver :D Du kan et sted i dine konto-indstillinger markere at den ikke skal slette beskederne efter de er hentet, men da jeg ikke selv bruger Mozilla / Thunderbird kan jeg ikke fortælle dig præcis hvad det hedder :) Men sådanne sjove ting laver POP3 i sin standard opsætning...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er altid godt når teknisk kyndige får kastet en ikke nær så kyndig person ud i sådanne opgaver :D Du kan et sted i dine konto-indstillinger markere at den ikke skal slette beskederne efter de er hentet, men da jeg ikke selv bruger Mozilla / Thunderbird kan jeg ikke fortælle dig præcis hvad det hedder :) Men sådanne sjove ting laver POP3 i sin standard opsætning...
Haha den har jeg skam fundet, men jeg kan jo hverken sende eller modtage!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites