hsahirf 10 Anmeld indhold Skrevet July 8, 2009 Jeg har været væk en periode, men er tilbage ... det kunne være sjov at se hvor mange der spiller golf og hvor vi spiller henne, det kunne jo være at man kunne udnytte noget rabat-med-medlem eller bare få en hyggelig runde med nye bekendtskaber. Selv er jeg medlem i MalmöBurlöv, spiller ugentligt, og ligger lige under 20 i hcp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2009 Jeg har været væk en periode, men er tilbage ... det kunne være sjov at se hvor mange der spiller golf og hvor vi spiller henne, det kunne jo være at man kunne udnytte noget rabat-med-medlem eller bare få en hyggelig runde med nye bekendtskaber. Selv er jeg medlem i MalmöBurlöv, spiller ugentligt, og ligger lige under 20 i hcp. Hej Henrik Long time no see. Jeg spiller stadig, og er nu medlem i Hylie og Oxie. Er naturligvis frisk på en runde en dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 Jeg spiller også i Malmö Burlöv Spiller i hcp 3,9 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 Ja, long time no see :-) Oxie, er det den nye ude ved 101'eren? Hvordan er tilstanden her første år? 3,9, wauw:eek: Kunne i tænke jer at tage en tur til Bokskogens Gamla Bane søndag 19/7 eller 26/7? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 Ja, long time no see :-) Oxie, er det den nye ude ved 101'eren? Hvordan er tilstanden her første år? 3,9, wauw:eek: Kunne i tænke jer at tage en tur til Bokskogens Gamla Bane søndag 19/7 eller 26/7? Jeg vil sige den var rigtig dårligt i starten, men er blevet bedre efter der er kommet noget vand. Men stadig ikke super, heldigvis er den billig:th2: jeg kan desværre ikke de 2 weekender. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 Jeg vil sige den var rigtig dårligt i starten, men er blevet bedre efter der er kommet noget vand. Men stadig ikke super, heldigvis er den billig:th2: jeg kan desværre ikke de 2 weekender. Ja 550sek er billigt:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 Hej Thomas :) hvad med dig, får du spillet lidt eller tager familien al fritid? Martin, du kan bare sige til, hvis du vil se et nyt ansigt under en hyggerunde en gang. Det ku' være cool at spille med en der skyder i de lave 70'ere :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Martin' date=' du kan bare sige til, hvis du vil se et nyt ansigt under en hyggerunde en gang. Det ku' være cool at spille med en der skyder i de lave 70'ere :th2:[/quote'] Det burde vi kunne finde ud af. Evt en eftermiddagsrunde i næste uge i Malmø. Skal sige at jeg ikke hver gang skyder i 70'erne - der går lidt i mellem, men smadrede Trelleborg i onsdags... 5 birdies, men også lidt bogies - men røg da lidt ned i handicap Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Fedt, tillykke - jeg gik også lidt ned igår på 19-9. Vi kan lige se vejrudsigten an næste uge (tror det blir godt ) og hvilken dag man evt. kan stikke lidt tidligere af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 http://www.pgaswedennational.se/ Nogen der har spillet her? Sikkert skånes dyreste greenfee:surprise: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 http://www.pgaswedennational.se/ Nogen der har spillet her? Sikkert skånes dyreste greenfee:surprise:De har tilbud i Juli: sommarpaket: 900 kr Hela juli har vi glädjen att kunna erbjuda vårt sommarpaket som inkluderar greenfee, dagens lunch, rangebollar samt vagn. Men jow - lidt koster det da... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites