Jump to content
hsahirf

Golfspillere på Sunddebat?

Recommended Posts

Jeg har været væk en periode, men er tilbage ... det kunne være sjov at se hvor mange der spiller golf og hvor vi spiller henne, det kunne jo være at man kunne udnytte noget rabat-med-medlem eller bare få en hyggelig runde med nye bekendtskaber. Selv er jeg medlem i MalmöBurlöv, spiller ugentligt, og ligger lige under 20 i hcp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har været væk en periode, men er tilbage ... det kunne være sjov at se hvor mange der spiller golf og hvor vi spiller henne, det kunne jo være at man kunne udnytte noget rabat-med-medlem eller bare få en hyggelig runde med nye bekendtskaber. Selv er jeg medlem i MalmöBurlöv, spiller ugentligt, og ligger lige under 20 i hcp.
Hej Henrik Long time no see. Jeg spiller stadig, og er nu medlem i Hylie og Oxie. Er naturligvis frisk på en runde en dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, long time no see :-) Oxie, er det den nye ude ved 101'eren? Hvordan er tilstanden her første år? 3,9, wauw:eek: Kunne i tænke jer at tage en tur til Bokskogens Gamla Bane søndag 19/7 eller 26/7?
Jeg vil sige den var rigtig dårligt i starten, men er blevet bedre efter der er kommet noget vand. Men stadig ikke super, heldigvis er den billig:th2: jeg kan desværre ikke de 2 weekender.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil sige den var rigtig dårligt i starten, men er blevet bedre efter der er kommet noget vand. Men stadig ikke super, heldigvis er den billig:th2: jeg kan desværre ikke de 2 weekender.
Ja 550sek er billigt:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Thomas :) hvad med dig, får du spillet lidt eller tager familien al fritid? Martin, du kan bare sige til, hvis du vil se et nyt ansigt under en hyggerunde en gang. Det ku' være cool at spille med en der skyder i de lave 70'ere :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Martin' date=' du kan bare sige til, hvis du vil se et nyt ansigt under en hyggerunde en gang. Det ku' være cool at spille med en der skyder i de lave 70'ere :th2:[/quote'] Det burde vi kunne finde ud af. Evt en eftermiddagsrunde i næste uge i Malmø. Skal sige at jeg ikke hver gang skyder i 70'erne - der går lidt i mellem, men smadrede Trelleborg i onsdags... 5 birdies, men også lidt bogies - men røg da lidt ned i handicap

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites