brianap 10 Anmeld indhold Skrevet July 7, 2009 Hej, Er der nogle der kan anbefale et godt program til at lære Svensk. jeg har selv kigget lidt på dette: http://www.transmedia.dk/Svensk.asp Nogen der har prøvet dette, eller har andre gode indput. Nu bor jeg langt oppe i Sverige og har ikke lige mulighed for at tage til et egentligt live sprogkursus, derfor søger jeg noget ala program osv. Håber i kan hjælpe. Mvh Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 Hi, Jeg kender desværre ikke til et program som du kan lære svensk .. MEn jeg vil anbefale at du køber nogle bøger. Der er jo en eller 2 CD i hver bog. Der er noget som hedder +46(kan ikke huske 100% men der er noget med 46+) som har 3 bøger med 3 forskellige niveauer og der inholder CD. Ellers du kan komme til Bibliotek og kigge efter nogle andre kursusbøger når det passer dig.. Held og lykke:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 Hi igen, Jeg har lige kigget på det link som du har skrevet men ved ikke om den er god. Med +46 kan du også lave nogle øvelser som er godt for dit svensk. Der står nogle billeder som viser hvordan du skal udtale ord på svensk.. mange af dem er ret mærkelige ved udtalese når man taler dansk. Prøv at kigge på de bøger . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sannemai 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2010 Lån på biblioteket... På biblioteket kan der lånes sprogkurser, som kan lægges ind på computeren - så har du dem til evig tid - gratis! Der medfølger cd-rommer, 3 stk + en ekstra hvor lydfilerne ligger som mp3. Så man kan enten lægge det over på sin mp3-afspiller eller høre cd'erne på anlægget/discman/computer Udover er der også bøger med hvor man kan øve det man har lært - disse kan også lægges over på computeren ganske nemt. Sprogkurset jeg lånte var fra 2009 - så det er da udmærket opdateret :-) Det hed: Svensk sprogkursus \mp3\ (2009) da jeg søgte i bibliotekets datebase, men der findes nok andre. De må næsten have noget lignende på de svenske biblioteker?!? Købte på et tidspunkt TALK NOW - svensk, - et program der fik mig til at føle mig som en 5-årig. Det var godt nok for nybegyndere, men alligevel. Sprogkurserne på biblioteket er mere henvendt til voksne efter min mening. Håber du kunne bruge det til noget Mvh. Sanne Mai Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2010 Er der evt nogen af de nævnte kurser som kan bruges fra engelsk til svensk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites