settlers 10 Anmeld indhold Skrevet July 5, 2009 Hej, Jeg køre fra vellinge ca. 6:45 og er hjemme igen kl ca 16:00. Min møde tider er 7:45 til15:15 (Glostrup hosp)...hvis noget har lyst til at pendle sammen med mig så skriv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2009 Desværre ikke samme tider, men jeg kører fra Glostrup Hospital 16.15 til hverdag og er der ca. 7.45. Hvis du får brug for et lift en dag kan du give mig et pip på 32069. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Brulfen 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2009 Godmorgen :) Efter min sommerferie dvs fra d. 20 august ville jeg gerne pendle med dig fra Vellinge til f.eks Kastrup st eller lign. (jeg arbejder på Rigshospitalet). Mvh Britta Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
settlers 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Hej Ann, Hvor er det ærgerligt, men tusind tak for tilbuddet og i lige måde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
settlers 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Hej Brulfen, Jeg vil meget gerne finde en som også har mulighed for at køre i egen bil, da jeg også gerne vil skåne min bil for alle de kilometer hver dag. Hvis du kan så skriv igen. Mvh Settlers Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites