Jump to content
MC Manden

God restaurang syd for Malmö ?

Recommended Posts

Credde' date=' Badhytten i Skanörs hamn har brunnit ner.[/quote'] Mohlin, er det ikke Strandbadet du tænker på? Det brændte for nogle år siden kan jeg huske. Det er så genopstået nu efter en del kiveri. Palle> Det var da også en mulighed. Jeg har ikke været der efter genåbningen, men her er deres hjemmeside: http://www.falsterbostrandbad.se/restaurang.php?m=2&t=0&l=1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne ser interessant ud, men hvor pokker er deres adresse ? Nogle der kan finde den på deres webside ? EDIT... Har fundet den, lidt langt væk for i aften

Vi har været på - og har godt nok ikke prøvet aften menu'en - men frokosten var god og udsigten idyllisk http://www.vendelrestauranger.se/startalestenar.asp Mvh Ole

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nixen. Läs här.
Det vidste jeg ikke:eek: Hold da op, der har da godt nok været gang i den på Näset. Man må sige, at de forstår at holde Vellinge Räddningstjänst til ilden:scared: 2 historiske steder nedbrændt! Spørgsmålet er, om Badhytten også har genåbnet:confused: Ser sådan ud på deres hjemmeside.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blev så her, jeg spist middag i aften. Maden var ok men stedet bærer noget præg af lige at være åbnet. Menukortene var en gang pap (som var under udvikling, sagde tjeneren). Salt & peber var noget glas-dimser fra supermarkedet. Ikke liiiige det jeg havde forventet. Det ser ud til at de sselv er blevet overrasket over at der ville komme mennesker i restauranten. Ikke specielt dyrt, forretter 55-125kr, hovedetter fra 155-239kr.... Da jeg var kørende blev det ikke til noget vin til mig, så jeg kan ikke udtale mig om kvaliteten. Sælges og per glas til 79kr ell. 89kr. Konklusion: Maden er god, omgivelserne mindre gode, lidt kedeligt sted. Priserne er fornuftige

Det var da også en mulighed. Jeg har ikke været der efter genåbningen, men her er deres hjemmeside: http://www.falsterbostrandbad.se/restaurang.php?m=2&t=0&l=1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det blev så her, jeg spist middag i aften. Maden var ok men stedet bærer noget præg af lige at være åbnet. Menukortene var en gang pap (som var under udvikling, sagde tjeneren). Salt & peber var noget glas-dimser fra supermarkedet. Ikke liiiige det jeg havde forventet. Det ser ud til at de sselv er blevet overrasket over at der ville komme mennesker i restauranten. Ikke specielt dyrt, forretter 55-125kr, hovedetter fra 155-239kr.... Da jeg var kørende blev det ikke til noget vin til mig, så jeg kan ikke udtale mig om kvaliteten. Sælges og per glas til 79kr ell. 89kr. Konklusion: Maden er god, omgivelserne mindre gode, lidt kedeligt sted. Priserne er fornuftige
Hmm, må indrømme, at jeg blev lidt overrasket, da jeg så billeder derfra. Jeg har intet mod moderne arkitektur, men synes bare ikke liiige det passer ind hér. Virker meget koldt og sterilt. Sjælen og personligheden brændte åbenbart også ned:rolleye: Håber det kan trække ligeså mange til, som det gamle Strandbad, når nu Vellinge kommune har smidt så mange millioner i projektet:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites