larsk 14 Anmeld indhold Skrevet July 3, 2009 Jeg talte med min kone om at skulle hentes efter en bytur til aften/nat, og hun foreslog en tur forbi stranden, hvis natten er så varm som natten til i dag. Og min tanke var: badetøj! Men hvad er de svenske regler egentlig. Kan man sådan spontant tage et havbad fra stranden (diskret naturligvis) uden tøj, eller er der en dresskode for stranden, og kun 'særlige' strande til naturister etc. Ville jo nødigt komme i land på en øde strand strand, og så have en Svensson som anklagede mig for brott mot blufärdigheden Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Der findes særlige strande til nøgenbadning, også i Malmö. Men ellers tror jeg ikke, det ligefrem er forbudt at bade nøgen nogen steder langs stranden. Men det vil nok afstedkomme nogle rynkede øjenbryn og/eller interesserede blikke ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Der findes særlige strande til nøgenbadning' date=' også i Malmö. Men ellers tror jeg ikke, det ligefrem er forbudt at bade nøgen nogen steder langs stranden. Men det vil nok afstedkomme nogle rynkede øjenbryn og/eller interesserede blikke ;)[/quote'] det er blufärdighedskränkelse så selvfölgeligt er det forbudt .. det siger jo sig selv.. 'men jeg tror derimod ikke politiet gör noget medmindre de ligefrem får en räkke anmeldelser om en masse nögne mennesker der löber rundt på stranden .. så der er nok ingen fare .. medmindre man möder en rigtig led strömer... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Bevares.....Blufærdighedskrænkelse. Jow jow..... Normalt ville man jo nok være en smule diskret når man nøgenbader og med mindre man hamrer nedad stranden kl 13 i adam's kostume og laver propellen, så tror jeg nok man kan komme langt med et tæppe osv når man går op af vandet :) Rikke og jeg har gjort det masser af gange og vi er tit ved stranden om aftenen... ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Bevares.....Blufærdighedskrænkelse. Jow jow..... Normalt ville man jo nok være en smule diskret når man nøgenbader og med mindre man hamrer nedad stranden kl 13 i adam's kostume og laver propellen, så tror jeg nok man kan komme langt med et tæppe osv når man går op af vandet :) Rikke og jeg har gjort det masser af gange og vi er tit ved stranden om aftenen... ;) ja nöjagtig som jeg skrev er der nok ingen der gör noget ... men dte er stadig forbudt.. hvilket var spörgsmålet jo.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Reglerne i Sverige er ligesom i Danmark, nemlig at det er tilladt at bade nøgen, uanset hvor man er - ved hav eller sø. "Det finns ingen lag i Sverige som förbjuder dig att bada naken! Längs hela Sveriges kust och i alla sjöar får du bada naken! Du får dock inte väcka förargelse. Detta kan tolkas så att om du ligger naken och solar på en relativt avskild plats och passar på att bada då ingen är i direkt närhet av dig så kan du vara helt lugn. Om du däremot helst vill bada på "officiella" nakenbad i Sverige hittar du dessa här: http://www.naturistnet.org/main.php?page_id=617 " Citat fra http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=6500000000000031&conference=10500000000000132&posting=19500000004448628 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Så er den jo lige i skabet......:) Propellertime..........:D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Så er den jo lige i skabet......:) Propellertime..........:D Den nye MC Hammer ... bare med uden guldbukser Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Hammertime er først senere......... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites