Dumle 10 Anmeld indhold Skrevet July 1, 2009 Vi satser på snart at flytte til Bunkeflo, vi skal bare lige have vores hus i DK solgt. Vi har en søn på 12 år, som her i DK går i SFO/klub efter skole. Jeg har søgt en del på nettet, efter hvad unge mennesker i Sverige laver efter skole og kan ikke rigtig finder noget, der findes jo ikke skole ordning efter børnene er fyldt 12 år. Hvordan ser det ud mht. til sport, hvad kan drenge går til i Bunkeflo? MVH Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2009 Vi satser på snart at flytte til Bunkeflo, vi skal bare lige have vores hus i DK solgt. Vi har en søn på 12 år, som her i DK går i SFO/klub efter skole. Jeg har søgt en del på nettet, efter hvad unge mennesker i Sverige laver efter skole og kan ikke rigtig finder noget, der findes jo ikke skole ordning efter børnene er fyldt 12 år. Hvordan ser det ud mht. til sport, hvad kan drenge går til i Bunkeflo? MVH Allan Når jeg henter vores søn oppe på skole (10 år), så er der en del som er samlet der af de lidt ældre, og det ser ud til at de har samling i den forskole der ligger ved sundsbroskolen, de går ihvertfald tit der ind.....men aner ik hvad de laver der. Eller er der massere af fodbold og bandy i hallen, og helt sikkert meget mere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2009 Jep, Miriam det er helt korrekt ;) Min yngste datter går i dagis overfor Sundsbroskolen, og i den anden halvdel af bygningen er der nogle "fritidslokaler". Om formiddagen er det pensioniser og andet godtfolk der mødes der, og om eftermiddagen er det så "de unge". Tror både det er mellanstadiet og högstadiet der kommer der, men det har jeg ikke rigtig helt styr på..... Men ved at de spiller pool, bordtennisog hvad man ellers laver i en ungdomsklub!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2009 Jep' date=' Miriam det er helt korrekt ;) Min yngste datter går i dagis overfor Sundsbroskolen, og i den anden halvdel af bygningen er der nogle "fritidslokaler". Om formiddagen er det pensioniser og andet godtfolk der mødes der, og om eftermiddagen er det så "de unge". Tror både det er mellanstadiet og högstadiet der kommer der, men det har jeg ikke rigtig helt styr på..... Men ved at de spiller pool, bordtennisog hvad man ellers laver i en ungdomsklub!!![/quote'] Perfekt, så er der styr på det :) OT: kommer I snart forbi igen ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2009 Velkommen til bunkeflostrand. :) Bunkeflostrand er er fantastisk område for familier, men det bærer præg af at det engang har været en relativ død by inden byggeboomet. Udvikling har dog sket. Vi har fået længere åbningstid i vores Ica mm, men der skal mere til for at underholde den voksende ungdom der er i området. Imens vi venter på lidt mere end bare Stadium Arena og des lignende, bruger de unge deres tid på at bore deres knallerter og køre på cykelstier med 70-80km/t. Men jeg er helt sikker på vi inden for en meget kort og overskuelig tid får en masse nye tiltag for borgere i alle aldre. Personligt ville jeg sætte pris på en ny fin svømmehal :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites