thomsondk 10 Anmeld indhold Skrevet June 30, 2009 Hej allesammen. Jeg har hørt man kan få brobizzbefordring (fradrag for selve brobizzen), men jeg kan ikke finde rubrikken i min selvangivelse,hvor man skal indtaste dette. Jeg har udregnet kilometerbefordring og skrevet det i rubrik 51, men er i tvivl om, hvor man indtaster brobizzbefordring , hvis man altså kan få det? Er der nogen , der ved dette?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2009 Det er samme rubrik som befordringsfradraget - rubrik 51 Du kan kun få brofradraget hvis du betaler den fulde pris for brobizz'en selv - dvs. du ikke får betalt din brobizz via et bruttolønstræk - eller brobizz'en ikke er arbejdsgiverbetalt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 ?? Det er da heller ikke hele brobizz-forbruget man kan trække fra? Er det ikke kun de 50kr pr. arbejdsrelateret krydsning? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 Det er da heller ikke hele brobizz-forbruget man kan trække fra? Er det ikke kun de 50kr pr. arbejdsrelateret krydsning? Det er de samme regler med Ørsundsbro-fradraget, som med det alm. km. befordringsfradrag - man kan kun få fradrag for de ture som vedrører transport til og fra arbejde. Man kan ligeledes kun få Øresundsbro-fradraget hvis man ikke samtidig få betalt brobizz'en over bruttolønnen eller får den som en arbejdresgiver betalt ordning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 50,- pr. arbejdsrelateret tur er korrekt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites