Jump to content
larsk

Ferie-internet

Recommended Posts

Jeg er vel ikke den eneste, som overvejer at have et 3G modem med på ferie i udlandet? Mit 3 datasimkort, og min 3 telefon er spærret for internet-roaming uden for 3's net. Og det har jeg jo ikke lyst til at få ophævet (jeg ved godt at man kan ringe til 3 og få det frit). Men jeg kigger efter en udbyder af 3G, som tillader roaming, har rimelige aftaler/takster i europa, og som kan købes for en kort periode, og helst uden det koster spidsen af en F16 :confused: Man skulle da tro at de 'store' udbydere telia, tdc, telenor havde det produkt på hylden, for det må da være en topsællert. Køb et 'sommerabonnement' evt. med forudbetalt forbrug, og med rimelige takster i ferielandet, og smid det væk til efteråret? :love2: Nogen forslag ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
www.ice.net - de tilbyder det du søger' date= dog kun i Norden...
Kan i øvrigt ikke lige se, at dit link har tidsbegrænsede tilbud eller lignende sommerpakker? Men uanset, jeg søger nu lidt bredere. skal til løb i tyskland om 1 uges tid og måske belgien senere på sommeren. :D Så jeg mangler stadig et bud på en 3G uden bindingsperiode, som er billig i roaming i europa :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan i øvrigt ikke lige se, at dit link har tidsbegrænsede tilbud eller lignende sommerpakker? Men uanset, jeg søger nu lidt bredere. skal til løb i tyskland om 1 uges tid og måske belgien senere på sommeren. :D Så jeg mangler stadig et bud på en 3G uden bindingsperiode, som er billig i roaming i europa :th2:
For at citere deres hjemmeside:
ICE BREDBÅND er et løbende månedsabonnement med frit forbrug i Danmark, Sverige og Norge. Til vands og til lands, på landet, i naturen, på vejen og i hjemmet. Oprettelse: kr. 99,- Abonnement: kr. 149,- pr./mdr. Dataforbrug: kr. 0,- 1 måneds opsigelsesvarsel. Genåbning af abonnement kr. 150,-
Men de dækker naturligvis kun i Norden og ikke hele Europa, så det kan nok ikke bruges... Men tror desværre ikke du finder nogen teleselskaber der tilbyder dig det du søger... De bestemmer jo ikke over konkurrenternes priser rundt i Europa, kun deres egne - og der saboterer de jo deres egen forretning såfremt de skærer i de priser... Det kommer jo nemlig ikke deres egne kunder til gode, men kun alle de andres... Bedste bud må være at kigge hos selskaberne i de lande du skal besøge og se om de har noget taletids-agtig bredbånd du kan købe mens du er der...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites