larscph 18 Anmeld indhold Skrevet June 25, 2009 Yes... :th2: Så lykkedes det sørme at nappe 2 tickets til deres koncert i Berlin den 20. dec... Hep-hep-hep... Hvis der er nogen der har de lyster så kan til almindelig venlig information oplyses at der p.t. er billetter til salg 30.11 i Köln og 20.12 i Berlin - de har ellers været helt umulige at købe siden de kom til salg for et par uger siden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Krivib 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 mener du ikke den 19. december? det er ihvertfald der jeg har billetter til :) det bliver alt for svedigt at komme ned og se dem på hjemmebane!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 Nix.. Jeg nåede ikke at få til den 19... Jeg tror den 20. må være en ekstra koncert de har sat op, for ellers var det 18-19 i Berlin. Anyway, ja - det bliver over mega svedigt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 Yes... :th2: Så lykkedes det sørme at nappe 2 tickets til deres koncert i Berlin den 20. dec... Hep-hep-hep... Hvis der er nogen der har de lyster så kan til almindelig venlig information oplyses at der p.t. er billetter til salg 30.11 i Köln og 20.12 i Berlin - de har ellers været helt umulige at købe siden de kom til salg for et par uger siden... Er det fordi i har en speciel fetish for at køre langt at i tager derned og ser dem? I kunne da bare tage med mig i forum d. 15/12 og se dem :D Men har set U2 i köln. Fed arena til musik de har det... Og så bliver der ikke lige så varmt som i forum :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2009 Ja - det er den helt specielle "fahren-aus-Authbahn"-fetish ;) Næh, det lykkedes ikke at få billetter til Forum og så syn's jeg bare ikke at Forum er specielt godt. Desuden så er der da et eller andet lækkert over at tage til Rammstein koncert i Berlin ;) Nu er det jo søndag jeg fik billetter til, så man kunne måske gøre en lille tur ud af det og tage derned fredag aften eller lørdag morgen..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2009 Ja - det er den helt specielle "fahren-aus-Authbahn"-fetish ;) Næh, det lykkedes ikke at få billetter til Forum og så syn's jeg bare ikke at Forum er specielt godt. Desuden så er der da et eller andet lækkert over at tage til Rammstein koncert i Berlin ;) Nu er det jo søndag jeg fik billetter til, så man kunne måske gøre en lille tur ud af det og tage derned fredag aften eller lørdag morgen..... Kan nu godt se det fede i at tage derned og se dem på hjemmebane. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2009 Kan nu godt se det fede i at tage derned og se dem på hjemmebane.Ja,klart! Men stakkels lille mig må nøjes med at sætte "live aus Berlin" på dvd'en herhjemme, og ønske jer alle en god koncert -uanset hvor:th2: (synes nu lyden var ganske god i forum sidst de var der...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2009 (synes nu lyden var ganske god i forum sidst de var der...) Me to Væsentlig bedre end andre samme sted Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2009 Ja' date='klart! Men stakkels lille mig må nøjes med at sætte "live aus Berlin" på dvd'en herhjemme, og ønske jer alle en god koncert -uanset hvor:th2: (synes nu lyden var ganske god i forum sidst de var der...)[/quote'] Det er dog Rammstein men nok ikke helt det samme alligevel :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2009 Hov.. Og så kommer de sørme til Malmö i Februar 2010 http://gaffa.dk/nyhed/34577 Nå - men holder nu stadig fast i og glæder mig til Berlin til jul!!!! :thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2009 Og ny single om lidt.. http://www.visit-x.net/rammstein/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2009 Og ny single om lidt.. http://www.visit-x.net/rammstein/ Jae... *he he* den er de vidstnok igang med at lave kan man se... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2009 Ah - så er videoen online.. hehehe... ja deres engelske har aldrig været det bedste - men videoen er dog til gengæld ret sjov :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2009 Ah - efter at have lyttet det nye album nogen uger glæder jeg mig sgu endnu mere til koncerten... Og så ankom billetterne sørme også lige - inkl "Special Guest: Combichrist"... Det skal dælme blive godt skal det! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Krivib 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2009 Ah - efter at have lyttet det nye album nogen uger glæder jeg mig sgu endnu mere til koncerten... Og så ankom billetterne sørme også lige - inkl "Special Guest: Combichrist"... Det skal dælme blive godt skal det! :th2: HØRT! Her i huset glæder vi os også mere og mere til det bliver december og vi skal til Berlin og se dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2009 og vi skal til Berlin og se dem Ditto... 20. december på hjemmebane... NICE :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2009 Ah - bortset fra den bidende kulde i Berlin - 10 graders frost?! Så var det jo en fremragende tur! Og det var altså en super fed koncert!!! :th2: Hehe... Og så kunne man jo lige lade op med en schnitzel-buffet på det i øvrigt rigtig glimrende - og billige - hotel 5 minutters gang fra Velodrom! Hvor andre steder end lige i Tyskland server man det?! Det var dog kun én slags schnitzel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Krivib 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2009 Haha ja schnitzeler skulle der til! Vi spiste en til morgenmad da vi nåede færgen på vej hjem i går formiddags. Vi så dem i lørdags. super super fed koncert! FRESHT OPVARMNINGSBAND! Godt der var glühwein i hver 2. bod på julemarkedet ellers var vi sgu frosset ihjel! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2009 Ah ja - Combichrist - de gav den gas! En smule ensformigt efter nogen numre dog syntes jeg, men bestemt fedt og festligt med to trommesæt på scenen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2009 I sådan en kulde er det da godt at Rammstein varmer og lyser op til tider ;) Havde fornøjelsen af at arbejde på deres Forum koncert. De drenge er bare gennemført syge, på den fe'e måde! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites