Jump to content
larscph

Rammstein

Recommended Posts

Yes... :th2: Så lykkedes det sørme at nappe 2 tickets til deres koncert i Berlin den 20. dec... Hep-hep-hep... Hvis der er nogen der har de lyster så kan til almindelig venlig information oplyses at der p.t. er billetter til salg 30.11 i Köln og 20.12 i Berlin - de har ellers været helt umulige at købe siden de kom til salg for et par uger siden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yes... :th2: Så lykkedes det sørme at nappe 2 tickets til deres koncert i Berlin den 20. dec... Hep-hep-hep... Hvis der er nogen der har de lyster så kan til almindelig venlig information oplyses at der p.t. er billetter til salg 30.11 i Köln og 20.12 i Berlin - de har ellers været helt umulige at købe siden de kom til salg for et par uger siden...
Er det fordi i har en speciel fetish for at køre langt at i tager derned og ser dem? I kunne da bare tage med mig i forum d. 15/12 og se dem :D Men har set U2 i köln. Fed arena til musik de har det... Og så bliver der ikke lige så varmt som i forum :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - det er den helt specielle "fahren-aus-Authbahn"-fetish ;) Næh, det lykkedes ikke at få billetter til Forum og så syn's jeg bare ikke at Forum er specielt godt. Desuden så er der da et eller andet lækkert over at tage til Rammstein koncert i Berlin ;) Nu er det jo søndag jeg fik billetter til, så man kunne måske gøre en lille tur ud af det og tage derned fredag aften eller lørdag morgen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja - det er den helt specielle "fahren-aus-Authbahn"-fetish ;) Næh, det lykkedes ikke at få billetter til Forum og så syn's jeg bare ikke at Forum er specielt godt. Desuden så er der da et eller andet lækkert over at tage til Rammstein koncert i Berlin ;) Nu er det jo søndag jeg fik billetter til, så man kunne måske gøre en lille tur ud af det og tage derned fredag aften eller lørdag morgen.....
Kan nu godt se det fede i at tage derned og se dem på hjemmebane.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan nu godt se det fede i at tage derned og se dem på hjemmebane.
Ja,klart! Men stakkels lille mig må nøjes med at sætte "live aus Berlin" på dvd'en herhjemme, og ønske jer alle en god koncert -uanset hvor:th2: (synes nu lyden var ganske god i forum sidst de var der...)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date='klart! Men stakkels lille mig må nøjes med at sætte "live aus Berlin" på dvd'en herhjemme, og ønske jer alle en god koncert -uanset hvor:th2: (synes nu lyden var ganske god i forum sidst de var der...)[/quote'] Det er dog Rammstein men nok ikke helt det samme alligevel :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ah - efter at have lyttet det nye album nogen uger glæder jeg mig sgu endnu mere til koncerten... Og så ankom billetterne sørme også lige - inkl "Special Guest: Combichrist"... Det skal dælme blive godt skal det! :th2:
HØRT! Her i huset glæder vi os også mere og mere til det bliver december og vi skal til Berlin og se dem :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah - bortset fra den bidende kulde i Berlin - 10 graders frost?! Så var det jo en fremragende tur! Og det var altså en super fed koncert!!! :th2: Hehe... Og så kunne man jo lige lade op med en schnitzel-buffet på det i øvrigt rigtig glimrende - og billige - hotel 5 minutters gang fra Velodrom! Hvor andre steder end lige i Tyskland server man det?! Det var dog kun én slags schnitzel...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha ja schnitzeler skulle der til! Vi spiste en til morgenmad da vi nåede færgen på vej hjem i går formiddags. Vi så dem i lørdags. super super fed koncert! FRESHT OPVARMNINGSBAND! Godt der var glühwein i hver 2. bod på julemarkedet ellers var vi sgu frosset ihjel!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites