2904erik 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2010 Porsche malmØ syd Til alle porscher ejer. Jeg fik d.15-03.2010 min porsche 996 lavet hos porsche center syd i malmØ, det var en super god oplevelse. God kunde modtagelse , de vidste hvad de talte om. Rigtige dygtige porsche mekaniker. Alle aftaler overholdt. Jeg sparede 30% pÅ regningen, en god dag. Hilsen erik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2010 Jeg sparede 30% pÅ regningen I forhold til hvad ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2010 jeg gætter på at der er i forhold til prisen i dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2010 Jeg fik d.15-03.2010 min porsche 996 lavet hos porsche center syd i malmØ, det var en super god oplevelse. Jeg sparede 30% pÅ regningen. Check motorens olieniveau - deres elektroniske olieoptankningsudstyr er defekt, kunne jeg konstatere idag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites