Peter S 10 Anmeld indhold Skrevet June 25, 2009 Er der nogen der ved hvor i dk eller se man kan købe det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Nu er jeg ret nysgerrig, men havd skal du bruge det til? Det kræver hvis en hel del uddannelse at håndtere! (og hvis du har den uddannelse ved du nok også hvor det kan købes) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter S 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2009 Nu er jeg ret nysgerrig' date=' men havd skal du bruge det til? Det kræver hvis en hel del uddannelse at håndtere! (og hvis du har den uddannelse ved du nok også hvor det kan købes)[/quote'] Du har helt ret, har ingen erfaring med kølemiddel, men har en kammerat der er kølemontør i småland. Han har lavet lidt arbejde for mig, og ville gerne have betaling i r410a som er ret svært at få fingre i i se. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2009 Du har helt ret' date=' har ingen erfaring med kølemiddel, men har en kammerat der er kølemontør i småland. Han har lavet lidt arbejde for mig, og ville gerne have betaling i r410a som er ret svært at få fingre i i se.[/quote'] hvis han er kölemontör er det bestemt ikke svärt for ham at få fingre i der er mange i sverige der sälger det bla. kylma, tempcold, ahlsell kyl og andre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter S 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2009 hvis han er kölemontör er det bestemt ikke svärt for ham at få fingre i der er mange i sverige der sälger det bla. kylma' date=' tempcold, ahlsell kyl og andre[/quote'] Sælger de også så han kan bruge det til privat brug ?? Det er ligesom det der er hele humlen..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2009 Sælger de også så han kan bruge det til privat brug ?? Det er ligesom det der er hele humlen..... ja hvis han er kölemontör blander de sig jo ikke i hvad han gör med det .....ellers er der altid Ebay Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites