Jump to content
Peter S

Køb af kølemiddel r410a

Recommended Posts

Nu er jeg ret nysgerrig' date=' men havd skal du bruge det til? Det kræver hvis en hel del uddannelse at håndtere! (og hvis du har den uddannelse ved du nok også hvor det kan købes):laugh:[/quote'] Du har helt ret, har ingen erfaring med kølemiddel, men har en kammerat der er kølemontør i småland. Han har lavet lidt arbejde for mig, og ville gerne have betaling i r410a som er ret svært at få fingre i i se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du har helt ret' date=' har ingen erfaring med kølemiddel, men har en kammerat der er kølemontør i småland. Han har lavet lidt arbejde for mig, og ville gerne have betaling i r410a som er ret svært at få fingre i i se.[/quote'] hvis han er kölemontör er det bestemt ikke svärt for ham at få fingre i der er mange i sverige der sälger det bla. kylma, tempcold, ahlsell kyl og andre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvis han er kölemontör er det bestemt ikke svärt for ham at få fingre i der er mange i sverige der sälger det bla. kylma' date=' tempcold, ahlsell kyl og andre[/quote'] Sælger de også så han kan bruge det til privat brug ?? Det er ligesom det der er hele humlen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites