Thorup 10 Anmeld indhold Skrevet June 24, 2009 Hej Jeg har et problem,når jeg går ind og taster mit svenske person nr ind på forsikringssiderne,og vil regne en pris ud for en bil så står der Den angivna personen finns inte i Vägtrafikregistret. og hvad er så det ? hvad kan jeg gøre skal lige siges at jeg er flyttet her til for en uge siden håber i kan hjælpe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Hej Jeg har et problem,når jeg går ind og taster mit svenske person nr ind på forsikringssiderne,og vil regne en pris ud for en bil så står der Den angivna personen finns inte i Vägtrafikregistret. og hvad er så det ? hvad kan jeg gøre skal lige siges at jeg er flyttet her til for en uge siden håber i kan hjælpeDu ringer til Transportstyrelsen og får dem til at "oprette" dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Kan man det nu? Det lyder godt hvis man kan registrere sig der nu. Men det handler jo om at man er registreret uden körekort. Og der starter problemet så. De vil ikke registrere et udenlandsk körekort. Og derfor kan den ikke regne prisen på forsikringen ud..Du ringer til Transportstyrelsen og får dem til at "oprette" dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Det lyder godt hvis man kan registrere sig der nu. Men det handler jo om at man er registreret uden körekort. Og der starter problemet så. De vil ikke registrere et udenlandsk körekort. Og derfor kan den ikke regne prisen på forsikringen ud.. ööh vägtrafikregistret har INTET at göre med dit körekort... du blir registreret der förste gang man köber bil i sverige .. og det kan lade sig göre helt uden overhovedet at ha et körekort af nogen art .. har man ikke haft motorköretöj i sverige er man ikke i dette register endnu og derfor kan den ikke finde en .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 jeps, jeg måtte i 2007 også ringe til daværende vägverket og anmelde mit kommende svenske bilejerskab, så de kunne taste mig ind, og forsikringen kunne slå mig op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 jeps' date=' jeg måtte i 2007 også ringe til daværende vägverket og anmelde mit kommende svenske bilejerskab, så de kunne taste mig ind, og forsikringen kunne slå mig op.[/quote'] Forsøgte jeg at gøre for nogle måneder siden, det kunne ikke lade sig gøre.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Må indrømme jeg ikke ved hvordan man gør nu med transportstyrelsen, men det kan de fortælle. eller også dit forsikringsselskab. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites