Jump to content
Thorup

Problem med personnr på forsikringssiderne

Recommended Posts

Hej Jeg har et problem,når jeg går ind og taster mit svenske person nr ind på forsikringssiderne,og vil regne en pris ud for en bil så står der Den angivna personen finns inte i Vägtrafikregistret. og hvad er så det ? hvad kan jeg gøre skal lige siges at jeg er flyttet her til for en uge siden håber i kan hjælpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Jeg har et problem,når jeg går ind og taster mit svenske person nr ind på forsikringssiderne,og vil regne en pris ud for en bil så står der Den angivna personen finns inte i Vägtrafikregistret. og hvad er så det ? hvad kan jeg gøre skal lige siges at jeg er flyttet her til for en uge siden håber i kan hjælpe
Du ringer til Transportstyrelsen og får dem til at "oprette" dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man det nu? Det lyder godt hvis man kan registrere sig der nu. Men det handler jo om at man er registreret uden körekort. Og der starter problemet så. De vil ikke registrere et udenlandsk körekort. Og derfor kan den ikke regne prisen på forsikringen ud..

Du ringer til Transportstyrelsen og får dem til at "oprette" dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder godt hvis man kan registrere sig der nu. Men det handler jo om at man er registreret uden körekort. Og der starter problemet så. De vil ikke registrere et udenlandsk körekort. Og derfor kan den ikke regne prisen på forsikringen ud..
ööh vägtrafikregistret har INTET at göre med dit körekort... du blir registreret der förste gang man köber bil i sverige .. og det kan lade sig göre helt uden overhovedet at ha et körekort af nogen art .. har man ikke haft motorköretöj i sverige er man ikke i dette register endnu og derfor kan den ikke finde en ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeps' date=' jeg måtte i 2007 også ringe til daværende vägverket og anmelde mit kommende svenske bilejerskab, så de kunne taste mig ind, og forsikringen kunne slå mig op.[/quote'] Forsøgte jeg at gøre for nogle måneder siden, det kunne ikke lade sig gøre..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites