Juff 10 Anmeld indhold Skrevet June 24, 2009 Hejsa Min bror og jeg blev fornyeligt enige om at købe hver vores rc bil... Det ultimative "voksen" legetøj :D Er der nogen her der har kendskab til nogle gode områder evt baner (terræn ) der kan anbefales.... ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KlingKlong 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Der er en rigtig bane ude mellem staffanstorp og lund Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Der er en rigtig bane ude mellem staffanstorp og lund Takker.... http://www.staffanstorpshs.com/html/banregler.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 hvis i skal bruge en fed lader til jeres batterier har jeg en robbe infinity 3 jeg ikke bruger mere:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 hvis i skal bruge en fed lader til jeres batterier har jeg en robbe infinity 3 jeg ikke bruger mere:) Tak michael............... :D Kan du også fortælle hvor der er en god teerænbane Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Tak michael............... :D Kan du også fortælle hvor der er en god teerænbane ikke en decideret bane .. men .. veberöd grusgrav kan der väre fedt at köre i weekenderne hvor de ikke arbejder der ... ellers så er der revinge övelsesterrän... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 I skal da ikke have en nitro bil. I skal da have en benzin bil som f.eks. FG. FG Cars Det er langt federe, og nemmere at indstille og holde kørende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 I skal da ikke have en nitro bil. I skal da have en benzin bil som f.eks. FG. FG Cars Det er langt federe, og nemmere at indstille og holde kørende. OG 3-4 gange dyrere ... men ja FG´s benzinbiler er klart at foreträkke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 OG 3-4 gange dyrere ... men ja FG´s benzinbiler er klart at foreträkke Det er nok en smagssag, nogle mener nok el er at fortrække osv.... back to topic ... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Det er nok en smagssag' date=' nogle mener nok el er at fortrække osv.... back to topic ... ;)[/quote'] mjaeh hvis man ikke gider köre länge ad gangen.. fandme de färreste el biler der prästerer som en benzinbil og körer 40-45 min på en ladning som en fg gör på en tankfuld http://hrck.se/content/view/2/5/ og ellers bliver der nogengange kört på bmx banen ved Hylie... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 http://hrck.se/content/view/2/5/ og ellers bliver der nogengange kört på bmx banen ved Hylie... Se det dur :th2: Banan är tekniskt svår med många hopp och svåra partier som ställer krav på skickligheten hos föraren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Se det dur :th2: Banan är tekniskt svår med många hopp och svåra partier som ställer krav på skickligheten hos föraren. og så tog det kun 2 sekunder vha google :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 mjaeh hvis man ikke gider köre länge ad gangen.. fandme de färreste el biler der prästerer som en benzinbil og körer 40-45 min på en ladning som en fg gör på en tankfuld .. Man kunne jo også købe en lupo og ombygge den til rc bil scala 1/1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Man kunne jo også købe en lupo og ombygge den til rc bil scala 1/1 Har i købt? Ellers har jeg et par biler til salg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Plesner 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Bliver der kørt noget RC nogen steder omkring malmø på søndag ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 Har i købt? Ellers har jeg et par biler til salg... Ellers tak thomas.... Der er købt to nye www.modelsport.co.uk :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 Ellers tak thomas.... Der er købt to nye www.modelsport.co.uk :th2: Hvilken har du købt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 Ellers tak thomas.... Der er købt to nye www.modelsport.co.uk :th2: Har i erfaring med nitro biler, eller hvorfor faldt valget på nitro? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 Vi har haft en i gamle dage ( 1990 )... har snakket om det lige siden.... Jeg har købt grundet gode anmeldelser denne her: Valget er nitro er simpelt, det er altid det vi har villet... http://www.hpiracing.com/kits/kitMain.php?partNo=10410 http://www.everything-rc-cars.com/00-best-rc-cars.html Så den til 4000,- dkk, men bare 239£ hos modelsport :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites