Sune 10 Anmeld indhold Skrevet June 24, 2009 Er det bare mig der får nedenstående når jeg bruger statistikken? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Er det bare mig der får nedenstående når jeg bruger statistikken?Nej...samme resultat hér. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Virker som om deres proxy er nede....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 De er ikke nede, de er forsinkede :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Sol-buer i serverrummet! (...noget skulle de jo bruge det gamle jern til) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 haha' date=' det kan de helelr ikke finde ud af[/quote'] DSB = køb din egen bil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Er det bare mig der får nedenstående når jeg bruger statistikken? Ikke nede for mig men til gengæld heller ikke opdateret siden d. 22. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Ikke nede for mig men til gengæld heller ikke opdateret siden d. 22.Den er kommet op i mellemtiden. Tilsyneladende har de nu bare væltet databasen...:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites