APGraph 10 Anmeld indhold Skrevet June 22, 2009 Hey nogler der ved om der er bål ude ved torsoen i morgen? Nogle beboere der måske kan se ud af vinduet som om der er lagt an til bål Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2009 Midsommer var i fredags....:D ;) Og bål her i det svenske er mig bekendt på Valborg.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic_Gullvik 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2009 Midsommer var i fredags....:D Mig bekendt involverer det en stang og ikke et bål... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2009 ?????????????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2009 Hey nogler der ved om der er bål ude ved torsoen i morgen? Nogle beboere der måske kan se ud af vinduet som om der er lagt an til bål Mvh A Jeg har ikke set eller hørt noget om at der skulle være bål. Bål er vist kun på Valborgsaften. ....og når de mest venstreorienterede aktivister demonstrerer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2009 Ved godt at midsommer var i fredags tænkte bare nu der bor så mange danskere at de kunne arrangere noget. Mvh A Midsommer var i fredags....:D ;) Og bål her i det svenske er mig bekendt på Valborg.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2009 Ved godt at midsommer var i fredags tænkte bare nu der bor så mange danskere at de kunne arrangere noget. Mvh A Hvis du så gerne vil have bål, kan du vel tænde op i din lejlighed:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 Hvis du så gerne vil have bål' date=' kan du vel tænde op i din lejlighed:rolleye:[/quote'] ....og desuden er det vist et par år siden A sidst havde en lejlighed :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 ....og desuden er det vist et par år siden A sidst havde en lejlighed :)[/quote Have så Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 Tror det må blive til et optændt bålfad i haven i aften. Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 Tror det må blive til et optændt bålfad i haven i aften.Hils heksen...eller....*arrrhh*...:p Med andre ord, så kunne Sankt Hans 2009 gå hen og blive en af de få med fantastisk vejr. DMI/SMHI er i godt humør. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 Tror det må blive til et optændt bålfad i haven i aften. Jeg fandt en bog af Naser Khader i reolen. Den må du gerne få til at tænde op med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Jeg fandt en bog af Naser Khader i reolen. Den må du gerne få til at tænde op med :) Så finder jeg lige mine Telia kontrakter frem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites