BagFacaden 10 Anmeld indhold Skrevet June 20, 2009 bare de ikke kommer med mere OverVågning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Altid dejligt med lidt spam fra morgenstunden af Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Altid dejligt med lidt spam fra morgenstunden af Jeg kiggede lidt på det - og afventer om Hr BagFacaden har mere på hjerte - eller bare vil promovere sin blog. Men ja - lettere uheldig start :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Oh my God! Du er jo syg og har brug for hjælp... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 bare de ikke kommer med mere OverVågning Sov du i samtlige dansktimer, hvor de underviste i hvordan man laver afsnit i sin tekst?? Jeg nåede ikke mere end 3-4 linier ned før jeg gav op. Jeg skal ikke kunne sige om der er en dybere mening inde mellem alt det forvrøvlede sludder som står i den blog. Men jeg gider sgu ikke at bruge min tid på at grave den ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 bare de ikke kommer med mere OverVågning Du burde nok få din behandling monitoreret, der er tilsyneladende problemer med den antipsykotiske effekt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Synd också, "Bag facaden" att ingenting som hänt dig är ditt fel... du är bara "torterad" av den danska polisen utan anledning. I flera år dessutom. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 "Min Hjerne er ødelagt" Det har du sq nok ret i.. men lad nu være med at give politiet skylden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 OMG - hvis der skal doneres penge i denne sag må det vist være til psykiatrien og ikke til "hovedpersonen" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 ...fik kigget lidt nærmere...*whoa* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Håber da vedkommende får den hjælp og behandling han har brug for. Desværre sker det bare for ofte at folk ikke bliver hjulpet værdigt og ordentligt nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BagFacaden 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2009 tak for svar og undskyld metoden, det er min kammerat som jeg styre et websted for, han trænger til at se virkeligheden i øjnene nu hvor jeg kan garantere at historien vil blive læst, og at der måske kan være andre grunde til at folk ikke rigtig har svaret tilbage på mailen... det var ikke for at lave decideret spam, jeg skal bare have folk til at komme med deres uforbeholdne mening om teksten.... det går fremad....tak igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2009 Jeg har læst hele teksten..... Jeg synes han lyder som en der har behov for hjælp Hvis han bruger 90% af sin tid på at tænke på hvordan han kan få "hævn" så burde han nok bruge den på at få det bedre istedet Hvis jeg fik en mail fra ham, ville jeg slette den med det samme i den tro at det var spam (og han ville tro at PET igen havde været igang) Et godt råd... når der skrives om tortur burde man så ikke beskrive hvilken ? At man er kørt galt og har ondt, er altså ikke tortur fra statens side af.... det er der rigtigt mange der har.... Og når man vil have nedlagt den overvågning der er, men vil have en anden uden at konkretisere, hvor langt når man så ? Det er ligesom at sige at folk ikke må ryge, men de må godt ryge... det giver ingen mening Det er da godt at personen får udtryk for sine meninger, men de burde gå igennem et "filter" som renlæser det, snakker med personen om hvad kan gøres bedre osv. Jeg vil forslå et medie-træningskursus, det ser ud til at personen har masser af tid..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nysted 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2009 ...fik kigget lidt nærmere...*whoa* X2, tjaa godt nok noget af en ... ehm.. historie? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites