Jump to content
BagFacaden

Politiet i Danmark

Recommended Posts

Altid dejligt med lidt spam fra morgenstunden af :sick:
Jeg kiggede lidt på det - og afventer om Hr BagFacaden har mere på hjerte - eller bare vil promovere sin blog. Men ja - lettere uheldig start :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare de ikke kommer med mere OverVågning
Sov du i samtlige dansktimer, hvor de underviste i hvordan man laver afsnit i sin tekst?? Jeg nåede ikke mere end 3-4 linier ned før jeg gav op. Jeg skal ikke kunne sige om der er en dybere mening inde mellem alt det forvrøvlede sludder som står i den blog. Men jeg gider sgu ikke at bruge min tid på at grave den ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for svar og undskyld metoden, det er min kammerat som jeg styre et websted for, han trænger til at se virkeligheden i øjnene nu hvor jeg kan garantere at historien vil blive læst, og at der måske kan være andre grunde til at folk ikke rigtig har svaret tilbage på mailen... det var ikke for at lave decideret spam, jeg skal bare have folk til at komme med deres uforbeholdne mening om teksten.... det går fremad....tak igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har læst hele teksten..... Jeg synes han lyder som en der har behov for hjælp Hvis han bruger 90% af sin tid på at tænke på hvordan han kan få "hævn" så burde han nok bruge den på at få det bedre istedet Hvis jeg fik en mail fra ham, ville jeg slette den med det samme i den tro at det var spam (og han ville tro at PET igen havde været igang) Et godt råd... når der skrives om tortur burde man så ikke beskrive hvilken ? At man er kørt galt og har ondt, er altså ikke tortur fra statens side af.... det er der rigtigt mange der har.... Og når man vil have nedlagt den overvågning der er, men vil have en anden uden at konkretisere, hvor langt når man så ? Det er ligesom at sige at folk ikke må ryge, men de må godt ryge... det giver ingen mening Det er da godt at personen får udtryk for sine meninger, men de burde gå igennem et "filter" som renlæser det, snakker med personen om hvad kan gøres bedre osv. Jeg vil forslå et medie-træningskursus, det ser ud til at personen har masser af tid.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites