Jump to content
Juff

HASTER UK adapter

Recommended Posts

Hejsa Har lige fået pakke fra england Nogen der ved hvor man i malmö kan hente en adapter hvor jeg kan plugge det engelske stik ind i, og videre i svensk udtag. Biltema og netonnet har kun rejseadapter der går den anden vej :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Har lige fået pakke fra england Nogen der ved hvor man i malmö kan hente en adapter hvor jeg kan plugge det engelske stik ind i, og videre i svensk udtag. Biltema og netonnet har kun rejseadapter der går den anden vej :fight:
Ellers har jeg én liggende her i Skegrie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil tro at du skal finde et rejseadapter set i fx England eller USA - hvor de da vil ha' EU stikket (kan også købes alene). Alternativt kan du klippe UK stikket af og sætte et 'rigtigt' stik på. EDIT: Jeg kan se at jeg ikke er hurtig nok :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil tro at du skal finde et rejseadapter set i fx England eller USA - hvor de da vil ha' EU stikket (kan også købes alene). Alternativt kan du klippe UK stikket af og sætte et 'rigtigt' stik på. EDIT: Jeg kan se at jeg ikke er hurtig nok :)
Strømstyrken er den samme, så jeg vil hente sådan en her: http://www.av-connection.dk/?PNo=LDY73099 i malmö..... :rolleyes: anyone ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Endte det med at det blev den fætter du investerede i? Skal selv bruge sådan et adapter snart, så vil lige vide om den i så fald er ok, eller om det er billig skodkvalitet :)
Toft, for hulen...:p Det er et stykke passivt plastik! Alternativet er at nive skodstikket af, og montere et af de overordentligt kønne svenske ditto :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Endte det med at det blev den fætter du investerede i? Skal selv bruge sådan et adapter snart, så vil lige vide om den i så fald er ok, eller om det er billig skodkvalitet :)
hej toft.. ja det blev den. modtog den næste dag og passer også fint i de svenske kontakter.. hårdt plast er det, og har ikke haft problemer med den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Toft, for hulen...:p Det er et stykke passivt plastik!
Øh ja, derfor er der stadig lige så stor forskel på adaptere, som der er med alt muligt andet. Lidt ligesom nogen folk køber deres værktøj i Biltema, andre køber værktøj som kan bruges.
Alternativet er at nive skodstikket af' date=' og montere et af de overordentligt kønne svenske ditto :rolleyes:[/quote']Nej, at miste garantien på et stykke legetøj til 4000£ pga egen modifikation, det er ikke sagen - for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites