Brulfen 10 Anmeld indhold Skrevet June 18, 2009 I går underskrev vi købsaftalen på et hus i Trelleborg - vores hus :) Vi er førstegangskøbere så det er fagre nye verden på mere end en måde når vi flytter. Vi ville bare lige benytte lejligheden til at sige tusind tak for hjælpen til alle jer, der har givet jer tid til at svare på spørgsmål og til alle jer, der allerede havde stillet gode spørgsmål, dette forum har virkelig været en stor hjælp :th2: Vh Ulf og Britta Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2009 Tillykke med det og velkommen til Trelleborg. Skøn by der rummer det hele! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2009 I går underskrev vi købsaftalen på et hus i Trelleborg - vores hus :) Vi er førstegangskøbere så det er fagre nye verden på mere end en måde når vi flytter. Vi ville bare lige benytte lejligheden til at sige tusind tak for hjælpen til alle jer' date=' der har givet jer tid til at svare på spørgsmål og til alle jer, der allerede havde stillet gode spørgsmål, dette forum har virkelig været en stor hjælp :th2: Vh Ulf og Britta[/quote'] Jeg tilslutter mig BS, og ønsker Jer hjertelig velkommen til Trelleborg. Her er bare dejligt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Brulfen 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Tusind tak vi glæder os til at udforske byen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Masekoppen 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2009 Velkommen, velkommen. Ikke lenge siden vi flyttet fra København til trelleborg selv, og vi nyter det virkelig. Om sommeren er det i hvertfall helt fantastisk. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2009 I går underskrev vi købsaftalen på et hus i Trelleborg - vores hus :) Vi er førstegangskøbere så det er fagre nye verden på mere end en måde når vi flytter. Vi ville bare lige benytte lejligheden til at sige tusind tak for hjælpen til alle jer' date=' der har givet jer tid til at svare på spørgsmål og til alle jer, der allerede havde stillet gode spørgsmål, dette forum har virkelig været en stor hjælp :th2: Vh Ulf og Britta[/quote'] Til lykke og velkommen til Skåne. Trelleborg besøger jeg bl.a. når jeg skal til tandlæge - og synes det er en super hyggelig by - god shopping og atmosfære. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2009 Velkommen Hej Brulfen, Det er et godt stykke tid siden du har skrevet dette - så jeg er lidt sent ude. Men jeg vil da også gerne ønske dig/Jer velkommen til Trelleborg - og held og lykke med det nyindkøbte hus. Vi, min mand og jeg + vor lille datter, har nu boet centralt i byen i snart 3 år og er meget glade for det. Håber I også vil blive ligeså tilfredse som vi er blevet. Smil og hilsner, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jesperfg 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 også velkommen til herfra - selvom det er meget forsinket ... det er lidt længe siden jeg har været herinde :) mvh jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites