MartinW 10 Anmeld indhold Skrevet June 17, 2009 Hej, Nogen af jer der kender en tandlæge der benytter fuld narkose i malmø-området? Min mor skal have lavet en del og det jeg har kunne finde til hende i danmark koster en bondegård. De snakker om 30.000 bare for narkosen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Fosie Tandläkargrupp (ligger numera i Limhamn), där kostade det ca 20k SEK för narkosen för 7-8 år sedan... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2009 Michael fik det lavet Fosie Tandläkargrupp - PETER WESTÖÖ Flintyxegatan 11 TEL 21 31 00 - De er vist flyttet men nr er måske det samme ??? For en del år side, ca 7 år og der sparede han godt 10-12 K i forhold til DK Han var i nakose 4 timer mener jeg, og gav omkring 12 i alt den gang. Og han Peter er super dygtig !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2009 Michael fik det lavet Fosie Tandläkargrupp - PETER WESTÖÖ Flintyxegatan 11 TEL 21 31 00 - De er vist flyttet men nr er måske det samme ??? For en del år side, ca 7 år og der sparede han godt 10-12 K i forhold til DK Han var i nakose 4 timer mener jeg, og gav omkring 12 i alt den gang. Og han Peter er super dygtig !! Kan klart anbefale Peter. Han er ufattelig rar og man føler sig helt tryg når man er hos ham! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites