Jump to content
MartinW

Tandlæge med fuld narkose i Malmø?

Recommended Posts

Hej, Nogen af jer der kender en tandlæge der benytter fuld narkose i malmø-området? Min mor skal have lavet en del og det jeg har kunne finde til hende i danmark koster en bondegård. De snakker om 30.000 bare for narkosen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Michael fik det lavet Fosie Tandläkargrupp - PETER WESTÖÖ Flintyxegatan 11 TEL 21 31 00 - De er vist flyttet men nr er måske det samme ??? For en del år side, ca 7 år og der sparede han godt 10-12 K i forhold til DK Han var i nakose 4 timer mener jeg, og gav omkring 12 i alt den gang. Og han Peter er super dygtig !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Michael fik det lavet Fosie Tandläkargrupp - PETER WESTÖÖ Flintyxegatan 11 TEL 21 31 00 - De er vist flyttet men nr er måske det samme ??? For en del år side, ca 7 år og der sparede han godt 10-12 K i forhold til DK Han var i nakose 4 timer mener jeg, og gav omkring 12 i alt den gang. Og han Peter er super dygtig !!
Kan klart anbefale Peter. Han er ufattelig rar og man føler sig helt tryg når man er hos ham!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites