Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet June 17, 2009 Hvor mange skal ind og se dem på fredag i Parken ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Hvor mange skal ind og se dem på fredag i Parken ??48.000 cirka, der er udsolgt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Jeg skal, men det bliver spændende hvor meget af koncerten jeg får at se (er på Load out) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Det skal jeg da. Det bliver stort :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Det er mig der er inde i Angus Young.....Så jeg kommer også......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Jeg kommer skam også, og det skal nok blive godt at dømme efter anmeldelserne fra Oslo koncerten. Jeg hørte dem også for 12 år siden i KB hallen, her var de helt suveræne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Fik desværre ikke billet til Parken, så jeg venter til Søndag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Jeg gav min sviger-onkel en billet i julegave, men jeg er ikke sikker på at han tager derover. Han bor i Halmstad, og det klør gevaldigt i midsommer-fingeren på ham. Jeg tror egentlig helst han vil blive hjemme og grille med familien. Jeg tror bare ikke han tør fortælle os det. Håber i det mindste han så giver sin hundedyre billet til en der vil bruge den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Hva' fa'n er en sviger-onkel ??? Jeg gav min sviger-onkel en billet i julegave. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 48.000 cirka' date=' der er udsolgt [/quote'] NÅ.... vil det sige at man ikke kan købe billetter ved indgangen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Hva' fa'n er en sviger-onkel ??? Min kones onkel. Duh! :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Min kones onkel. Duh! :p Ja ok.... Jeg har bare en gigant familie... Jeg ville ikke ane hvem det skulle være :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2009 Jeg skal også derind - fik lige at vide i dag, at jeg kan få en billet (plænen) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Jeg skal også derind - fik lige at vide i dag' date=' at jeg kan få en billet (plænen) :th2:[/quote'] Super go' kocert :th2: håber i andre også havde en fed aften. Men så gamle som de efterhånden ser ud bandmedlemmerne så tror jeg dette her var sidste chance for at se dem live i Skandinavien, desværre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 nogle flere af de koncerter tak, var ikke derinde, men mange af publikummerne holdt afterparty inde hos mig:P Det berygtede Lurblæseren. Behøver jeg fortælle jeg fik en lille skid på, fik dog passet mit arbejde bag baren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Ja, det var fandme godt....... Berlingske gav den også 6 ud af 6 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Men så gamle som de efterhånden ser ud bandmedlemmerne så tror jeg dette her var sidste chance for at se dem live i Skandinavien' date=' desværre [/quote'] Men utrolig så meget energi især Angus har på trods af alderen. Super koncert Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Yes det var en kanon koncert. Bare ærgeligt, at Parken's lyd er så dårlig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Yes det var en kanon koncert. Bare ærgeligt' date=' at Parken's lyd er så dårlig![/quote'] Jeg tænkte det samme hele aftenen i går, men ville ikke sige det højt, da jeg tænkte at det nok bare var mig, eller også at det var min placering (halvvejs oppe på Cola tribunen) som var et problem.. men den var altså også dårlig lyd på plænen eller hvad? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2009 Dårlig og Dårlig, Jeg har da hørt værre lyd må jeg indrømme, og hvor jeg stod kunne musikken nydes. Jeg kan kun være enig om at Angus overrasker. I starten tænkte jeg ... det var sku noget ynkeligt at se på, men så gav han den gas og jeg måtte æde mine ord :) Utrolig fed stemning og sindsygt mange mennesker :) Dog så løb Parken tør for øl under arrangementet :( Det er bare ikke godt nok. PS jeg kan informere at "toget" fylder største delen af en lastbil :D fuck det er fedt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites