Jump to content
testeren

Parkering Söder på Svågertorp, pris?

Recommended Posts

Hep Har lige fået girokortet på en plads til Söder parkering på Svågertorp, men undrede mig over at prisen ikke var 300:- men 520 som på den anden side. Det mener jeg nemlig bestemt den var da jeg kom på kølisten og det var da en overvejede grund til at skifte fra väster -så tænkte om det er mine små grå eller P-Malmös grå-dighed der spiller mig et puds!? Kan ikke hitte info nogle steder om prisforhøjelsen. Nogen der ved det, og nej Gio, du skal ikke være fræk ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste år, da jeg parkerede dér, så kostede det 430kr. Såh.... dine små grå trænger nok til en re-boot :)

Hep Har lige fået girokortet på en plads til Söder parkering på Svågertorp, men undrede mig over at prisen ikke var 300:- men 520 som på den anden side. Det mener jeg nemlig bestemt den var da jeg kom på kølisten og det var da en overvejede grund til at skifte fra väster -så tænkte om det er mine små grå eller P-Malmös grå-dighed der spiller mig et puds!? Kan ikke hitte info nogle steder om prisforhøjelsen. Nogen der ved det, og nej Gio, du skal ikke være fræk ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sidste år' date=' da jeg parkerede dér, så kostede det 430kr. Såh.... dine små grå trænger nok til en re-boot :)[/quote'] ok, så må det være længere tid siden jeg kiggede første gang, men en stigning på 21% fra sidste år er da også en slat! Får man vasket og støvsuget bilen for det ekstra beløb? :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prisstigningen er vel på niveau med broen's stigninger ? :D Gør som mig... få et job i SE... Jeg kan iøvrigt se din bil fra mit kontor.... hvis jeg strækker halsen lidt. Kan ihvertfald se noget af P-pladsen bag Svågertorp :D

ok' date=' så må det være længere tid siden jeg kiggede første gang, men en stigning på 21% fra sidste år er da også en slat! Får man vasket og støvsuget bilen for det ekstra beløb? :o)[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prisstigningen er vel på niveau med broen's stigninger ? :D Gør som mig... få et job i SE... Jeg kan iøvrigt se din bil fra mit kontor.... hvis jeg strækker halsen lidt. Kan ihvertfald se noget af P-pladsen bag Svågertorp :D
Det kræver jo så at du er på dit kontor, det er vist ikke det sted der slides mest på:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites