Jump to content
Lollikken

Barbarer på Parkeringspladsen

Recommended Posts

hvor mange indvandrere ser du i hjemmeplejen da? og jeg sagde 90% .. så er der stadig 10% tilbage
Du bliver lige nødt til at se det hele i makro perspektiv hvis du gerne vil forstå denne problemstilling. Man behøver ikke at arbejde i hjemmeplejen for at være en der er med til at løfte "byrden", men når man af sin kiosk/taxa/grønthandel/pizzeria/rengøring og andet service virksomhed som er typisk for indvandrere betaler bidrager til samfundet via skattebilleten, så er du med til at forsørge alle de gamle mennesker som der (er i deres gode ret) til at have deres folkepension og helbredspleje osv. De folkepensionister der er i DF-segmentet skal påmindes om at det var deres manglende lyst til at sætte børn i verden der gjorde at man til at starte med havde behov for at importere arbejdskraft, og at de fremmede er med til at financere deres otium. Og os andre skal have i mente at alt andet lige ville vi skulle løfte en større byrde hvis ikke den arbejdskraft man havde importeret bidragede til statsbugetterne. Demografi er et nøgleord, hvis du gerne vil til bunds i det her. Når alt det så er sagt så forestil dig en lørdag aften i Kbh uden "lakridstomter"... Ingen mad, ingen taxa, ingen dørmænd, ingen natbusser, ingen kiosker, ingen vægtere der kørte rundt og passede på virksomheder osv, for slet ikke at tale om hvordan der vil se uden den efterfølgende morgen med den manglende rengøring. Enhver der har lidt realitetssans vil kunne sætte sig ind i at det ville blive en rimelig kedelig lørdag hehe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvor mange indvandrere ser du i hjemmeplejen da? og jeg sagde 90% .. så er der stadig 10% tilbage
Du bliver lige nødt til at se det hele i makro perspektiv hvis du gerne vil forstå denne problemstilling. Man behøver ikke at arbejde i hjemmeplejen for at være en der er med til at løfte "byrden", men når man af sin kiosk/taxa/grønthandel/pizzeria/rengøring og andet service virksomhed som er typisk for indvandrere betaler bidrager til samfundet via skattebilleten, så er du med til at forsørge alle de gamle mennesker som der (er i deres gode ret) til at have deres folkepension og helbredspleje osv. De folkepensionister der er i DF-segmentet skal påmindes om at det var deres manglende lyst til at sætte børn i verden der gjorde at man til at starte med havde behov for at importere arbejdskraft, og at de fremmede er med til at financere deres otium. Og os andre skal have i mente at alt andet lige ville vi skulle løfte en større byrde hvis ikke den arbejdskraft man havde importeret bidragede til statsbugetterne. Demografi er et nøgleord, hvis du gerne vil til bunds i det her. Når alt det så er sagt så forestil dig en lørdag aften i Kbh uden "lakridstomter"... Ingen mad, ingen taxa, ingen dørmænd, ingen natbusser, ingen kiosker, ingen vægtere der kørte rundt og passede på virksomheder osv, for slet ikke at tale om hvordan der vil se uden den efterfølgende morgen med den manglende rengøring. Enhver der har lidt realitetssans vil kunne sætte sig ind i at det ville blive en rimelig kedelig lørdag hehe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
som skrevet inden så er den del der netop löfter sin egen byrde velkomne men det er i mine öjne en lille procentdel... og den lille procentdel der gör det kommer ikke engang i närheden af at opveje den byrde resten af dem er så störstedelen så jeg hellere end gerne väre langt väk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

^Men en ting er hvad du har bildt dig selv ind, en anden ting er fakta og tal. Og retfærdigvis skal det også siges at der i dette emne skal skelles mellem flygtninge og invandrere, da tallene ser lidt forskellige ud. Og du må da gerne underbygge dine påstande med lidt dokumentation. Hvor har du fra at det kun er en lille procentdel der bidrager til statskassen og størstedelen er en byrde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ved ikke hvilken verden du lever i men den jeg lever i der er det langtfra kun indvandrere der laver mad, körer busser, er dörmänd osv ... det er fakta at 70-80% af alle skyderier og kvivstikkerier i köbenhavn og omegn bliver begået af indvandrere herunder hovedsageligt arabere og afrikanere .. når man tänker på det så er det fandme pludseligt en meget sjovere lördag aften i byen hvis de er borte... hvis dete r så lille en procentdel af indvandrerne der laver ballade hvorfor udgör de så +65% af alle indsatte i danmarks fängsler... hvorfor er 78% af dem der varetägtsfängsles i dommervagten arabere eller afrikanere ? indvandrere udgör ca 15% af den danske befolkning og det er ALT inkl ikke kun arabere og afrikanere hvis det er så lille en del af dem som laver ballade hvorfor står de så for så höj en del af kriminaliteten? tallene kan du finde et sted på politi.dk og på krim. forsorgens hjemmeside derudover bliver disse "hårdtarbejdene" kioskejere jo gang på gang på gang bustet i at snyde med netop deres bidrag til statskassen i form af skat og moms... det samme gör taxachaufförer i fläng og pizzaejere gör det samme ved at afskrive alt for meget som tab iform af "gamle madvarer" osv .. så den enorme byrde de skulle bäre er de selv en overvejende stor del af .. specielt når man tänker på hvad de koster os hvert år i kontanthjälp, skatte/moms fusk, fängselspladser, asylcenterpladser osv ... hvergang ham den bebrillede stikkertype fra dr rykker ud og undersöger kioskerne er det jo LANGT over halvdelen som fusker stort dertil kommer at mange indvandrer kvinder på ingen måde deltager i samfundet hverken socielt eller bidragende til nogetsomhelst fordi mändene ikke lader dem integrere .. for ikke at tale om en hel generation af 11-15 årige som hader landet og sviner det til konstant og vil göre alt for at köre det i sänk... tro mig 7 år i SSP arbejde har åbnet mine öjne for den såkaldte integration som er slået fejl på alle punkter ... näh du eneste vi kan göre nu er at rette op på det , lukke for mere indvandring og sätte större krav til dem der er her nu et minimum krav må väre at man lärer sproget og er aktivt arbejdssögende .. OGSÅ kvinderne og vil man ikke det så er man ikke interesseret i at väre en del af det danske samfund og så må man daffe af ellers går din kone med burka indenfor 10 år hvis hun ikke allerede gör det og ja samfundet har også et ansvar for at integrere disse mennesker men når de ikke vil kan samfundet ikke göre noget jo... andet end at vise dem for porten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

^Til det første afsnit kan jeg kun svare at hvis du tager alm. danskere i det samme sociale segment ser tallene nogenlunde ligesådan ud. Det er de socio-ökonomiske forhold der gør at folk kommer ud i en kriminel løbebane og ikke ens etnicitet. Afsnit 2 er noget selvmodsigende vås. Du skriver selv at "det jo LANGT over halvdelen som fusker stort", dvs hvis under halvdelen bidrager til samfundet som de skal, og den anden del bidrager men ikke lige så meget som loven foreskriver, hvordan er det så lige at man er en byrde?? Afsnit 3 giver lidt sig selv. Hvis vi nu holder os til din generalisering om at "en hel generation af 11-15 årige som hader landet og sviner det til konstant og vil göre alt for at köre det i sänk" så er det jo de 11-15 årige der er vokset op som ofre for VKO ekskluderende politik, og mediernes "objektive" måde at formidle dvs historier relateret til indvandrere. Så intet under at disse forhold er med til at skabe deres identitet. Os andres identitet blev skabt da samfundet og dens politik var inkluderende, men det er jo efterhånden lang tid siden. Det skal da samtidig nævnes at de samme 11-15 årige faktisk er dem der er allerbedst integrerede, da de har integrerede forbilleder de kan spejle sig i, i modætning til for et årti eller to siden hvor det var småt med forbilleder der var fuldt ud integreret i samfundet. Ang. din burka bemærkning så kan jeg kun svare dig at når du nu har forestillinger om hvad min kone har af påklædning, kan jeg orientere dig om at hvis min kone vælger kone vælger at gå i burka, skulle det være om 1, 5, eller 10 år har du og dine ligesindede bare at klappe kaje, for sidst jeg tjekkede havde man stadig frihed til at klæde sig som man lyster, capiche? Sidst men ikke mindst tilslutter jeg mig til den kritik som mange af denne debats brugere har fremført af dig i forskellige tråde. Du er virkeligt et navlebeskuende snäversynet individ. Du behöver ikke at svare mig da jeg ikke er interesseret i at belære dig yderligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til det første afsnit kan jeg kun svare at hvis du tager alm. danskere i det samme sociale segment ser tallene nogenlunde ligesådan ud. Det er de socio-ökonomiske forhold der gør at folk kommer ud i en kriminel løbebane og ikke ens etnicitet. det er jo netop det de ikke gör... der findes flere socialt dårligt stillede danskere end socielat dårligt stillede arabere og afrikanere det kan selv du ikke benägte så de dårligt stillede danskere burde stadig fylde mere i den statistik men det gör de ikke... Afsnit 2 er noget selvmodsigende vås. Du skriver selv at "det jo LANGT over halvdelen som fusker stort", dvs hvis under halvdelen bidrager til samfundet som de skal, og den anden del bidrager men ikke lige så meget som loven foreskriver, hvordan er det så lige at man er en byrde?? hvis du kunne eller gad läse så ville du se at jeg skriver "langt over halvdelen af de butikker de tester i de programmer" og du er pr definition en byrde for samfundet hvis du ikke overholder love osv Afsnit 3 giver lidt sig selv. Hvis vi nu holder os til din generalisering om at "en hel generation af 11-15 årige som hader landet og sviner det til konstant og vil göre alt for at köre det i sänk" så er det jo de 11-15 årige der er vokset op som ofre for VKO ekskluderende politik, og mediernes "objektive" måde at formidle dvs historier relateret til indvandrere. Så intet under at disse forhold er med til at skabe deres identitet. Os andres identitet blev skabt da samfundet og dens politik var inkluderende, men det er jo efterhånden lang tid siden. Det skal da samtidig nævnes at de samme 11-15 årige faktisk er dem der er allerbedst integrerede, da de har integrerede forbilleder de kan spejle sig i, i modætning til for et årti eller to siden hvor det var småt med forbilleder der var fuldt ud integreret i samfundet. men at regeringen har skabt problemet gör dem jo ikke til en mindre byrde? så hvad er din pointe? Ang. din burka bemærkning så kan jeg kun svare dig at når du nu har forestillinger om hvad min kone har af påklædning, kan jeg orientere dig om at hvis min kone vælger kone vælger at gå i burka, skulle det være om 1, 5, eller 10 år har du og dine ligesindede bare at klappe kaje, for sidst jeg tjekkede havde man stadig frihed til at klæde sig som man lyster, capiche? problemet er ikke hvad folk välger at gå i problemet opstår når islam tar over og tvinger din kone til at bäre burkaen... og den frihed du proklamerer nu forsvinder.. bare se hvor meget frihed du har som kvinde til at kläde dig som du vil i arabiske og afrikanske lande nu har jeg väret i en stor del af de lande og kan fortälle dig at den "rettighed" kan ligge på et meget lille sted Sidst men ikke mindst tilslutter jeg mig til den kritik som mange af denne debats brugere har fremført af dig i forskellige tråde. Du er virkeligt et navlebeskuende snäversynet individ. Du behöver ikke at svare mig da jeg ikke er interesseret i at belære dig yderligere uh ja sikke en stor skare du kan tilslutte dig der hahah så kan du da idet mindste kalde dig en del af et slags samfund utroligt at du kalder mig snävertsynet men det er dig der tyer til personlige angreb og tilsvininger i en ellers moderat debat .. hahah du er jo tilgrin lallende tåbe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det eneste af dit ævl jeg vil svare på er at hvis der nogen (samfund eller individer) der vil følge en religion, og pga dette vælge nogle specifikke ting fra eller til i sin/deres tilværelse, er det da bedøvende ligegyldigt hvad du mener og føler om begrebet frihed, at du vil være fri er fint, men lad dog andre mennesker følge den overbevisning de nu synes er optimal for dem. Det beviser faktisk hvor uintelligent du er, at du ikke engang har fattet et begreb som du selv mener at du er bannerfører for. Og tro mig mange millioner muslimer har kun grin eller et skuldertræk tilovers for hvad du og dine åndsfæller mener er rigtigt/forkert. Du bliver nødt til fatte at folk der følger en religion er overbevist i dens budskab i mere eller mindre grad, ellers ville de jo ikke følge den. Så en gang til for at du skal fatte det: Vi er ligeglade med hvad du mener, hold det for dig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det eneste af dit ævl jeg vil svare på er at hvis der nogen (samfund eller individer) der vil følge en religion' date=' og pga dette vælge nogle specifikke ting fra eller til i sin/deres tilværelse er det da bedøvende ligegyldigt hvad du mener og føler om begrebet frihed, at du vil være fri er fint men lad dog andre mennesker følge den overbevisning de nu synes er optimal for dem. Det beviser faktisk hvor uintelligent du er, at du ikke engang har fattet et begreb som du selv mener at du er bannerfører for. Og tro mig mange millioner muslimer har kun grin eller et skuldertræk til overfor hvad du og dine åndsfæller mener er rigtigt/forkert. Du bliver nødt til fatte at folk der følger en religion er overbevist i mere eller mindre grad, ellers ville de jo ikke følge den. Så en gang til for at du skal fatte det: Vi er ligeglade med hvad du mener, hold det for dig selv.[/quote'] NÄH!!!! kan du ikke tåle det så skrid fjols!! ingen tvinger dig til at läse og kommenterer mine meninger at du gör det viser jo ret soleklart at du ikke er ligeglad... at du selv er diverse ord du kalder mig så du ikke engang selv kan se det viser jo bare hvor dum du i virkeligheden er ... og uanset hvor psykisk syg du er er du stadig ikke i flertal... hvor mange muslimske kvinder har du spurgt om de rent faktisk gerne vil bäre burka? jeg er i forbindelse med job stödt på en del både herhjemme og i muslimske lande som ikke ville men som tvinges til det måske ikke fysisk men psykisk ... bare se hvor mange kvinder i afghanistan som har smidt burkaen nu bare fordi der ik er religiöse tyraner som tvinger dem längere ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=15631&page=29 Prøv at se inde i det sidste indlæg (#289) i ovenstående tråd, som tilfældigvis er dit eget og fortæl mig om hvem af os to der har brug for et ophold ved statspsykiatrien. Kan du have en god nat. God elendighed.
hvis det er sygt at mene at verden er bedre uden et helt land af folk som intet godt har bragt til denne verden og aldrig kommer at göre det, et land som prädiker död og had til andre i börnetv.. et land som gentagne gange er blevet taget på fersk gerning i at lyve om israelske angreb og iscenesätte falske videoer .. et land hvor de skyder deres egne börn i selvsamme falske videoer bare for at kunne skyde skylden på israelerne... ja så er jeg meget syg.. et land som ikke bestiller andet end at bide hånden som fodrer dem kort sagt et land bestående af idioter som skulle ha väret slugt ved födslen dk er det land i verden som giver allermest til palästina i form af nödhjälp og kontante bidrag og så har de den fräkhed at stå og brände dannebrog af og råbe död over alle danskere pga en gammel tosses tegninger ... ja stod det til mig skulle det skravl bare fjernes fra jordens overflade og det har intet med race at göre det er helt og holdent et metalitetsspörgsmål

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det er helt og holdent et metalitetsspörgsmål
Det er lige det jeg har prøvet at fortælle hele vejen. Nu hvor benægtelsesstadiet er ovre, så kommer vi til næste stadie, og det er at du søger hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...