MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet June 12, 2009 På Discovery kører der en trailer for Whale Wars og der spilles noget musik til denne. Jeg er ved at blive sindsyg... Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvem det er der spiller... HJÆLP ! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 Smashing Pumpkins "Rat in a cage" / "Bullet With Butterfly Wings" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 Smashing Pumpkins "Rat in a cage" / "Bullet With Butterfly Wings" Uden at høre dem kan jeg sige... nope.. det er ikke Smashing Pumpkins Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 Så kom jeg da heldigvis på det.... Fuck... den er jo fra Guitar Hero, så er det sgu da derfor jeg var ved at blive sindsyg... VIDSTE jeg havde sangen... Men, kunne ikke finde den i min samling :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 Uden at høre dem kan jeg sige... nope.. det er ikke Smashing PumpkinsJeg googlede hurtigt på Whale Wars & Discovery - og det var hvad der poppede op. Men der er sandsynligvis brugt en bunke forskellig musik til de forskellige trailere. Beklager jeg kan have bragt dig på vildspor :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 Det er såmænd i orden.. Se lige den video med Muse... den er godt nok KLASSE Jeg googlede hurtigt på Whale Wars & Discovery - og det var hvad der poppede op. Men der er sandsynligvis brugt en bunke forskellig musik til de forskellige trailere. Beklager jeg kan have bragt dig på vildspor :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites