bozzen 10 Anmeld indhold Skrevet June 10, 2009 Er på jagt efter en vegetarisk restaurang i malmö, findes det nogen god en som i kan rekommendere? Har set Meze, samt Vegegarden, er det nogen som har spist der? Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Er på jagt efter en vegetarisk restaurang i malmö, findes det nogen god en som i kan rekommendere? Har set Meze, samt Vegegarden, er det nogen som har spist der? Anders er du blevet syg? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 er du blevet syg? :) træls sygdom ikke at kunne spise kød Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 træls sygdom ikke at kunne spise kød Lad os håbe det ikke smitter!! Men hvis der er nogen som kender til gode veggie steder så sig endeligt til. Svigermoren er vegetar så det kunne være rart at hun for en gangs skyld ikke skal have grønsagssuppe eller standard veggie pizza næste gang vi skal i "byen". =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Ok... jeg ved hvorfor.... Og Anders... Du skal ALDRIG date en vegetar, det ender kun galt. Hvem er hun ? :D Er på jagt efter en vegetarisk restaurang i malmö, findes det nogen god en som i kan rekommendere? Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Vi var inde på Vegegården, og det var rigtigt godt af en vege-restaurant at väre. Det er asiatisk, så det skal man også lige have med i overvejelserne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Vi var inde på Vegegården' date=' og det var rigtigt godt af en vege-restaurant at väre. Det er asiatisk, så det skal man også lige have med i overvejelserne.[/quote'] Er det sådan noget buffet noget ala rizraz og ankara eller er det retter man bestiller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Hvis man kan nøjes med frokost / cafe menu (og lukketider) ... så skulle http://www.flickornafladerblom.se/ være ret godt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Er det sådan noget buffet noget ala rizraz og ankara eller er det retter man bestiller? ja lige präcis. De har også en menu, man kan bestille fra. Jeg blev helt overrasket over, hvor godt vegetarisk mad kan väre. Tofu lyder lidt skrämmende i mine örer, men det smager sörme godt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 ja lige präcis. De har også en menu, man kan bestille fra. Jeg blev helt overrasket over, hvor godt vegetarisk mad kan väre. Tofu lyder lidt skrämmende i mine örer, men det smager sörme godt ;) Oki, så kan det godt være vi skal kigge ind, men RizRaz og buffeter har ikke gjort et positivt indtryk på den kvindelige del af svigerfamilien :) Veggie mad kan da være ganske fint, men de fleste kødædere plejer at sige det var da godt og bliver positivt overrasket. Men smagen af tofu får bare ikke en velvoksen mand til at fælde en tåre af glæde, som et stykke kød der er tilberedt lige som han vil ha' det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites