Mads K 10 Anmeld indhold Skrevet June 9, 2009 Ville oprette en tråd i køb, salg men fik at besked om at jeg ikke kunne oprette en tråd fordi min profil muligvis ikke er aktiveret. Er der en administrator der kan hjælpe mig? Tak :-) vh Mads Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Prøv at læse her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14163 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mads K 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Ah - 1000 tak for svar og det er selvfølgelig en fornuftig begrundelse som jeg støtter fuldt op om. Kunne bare ikke lige helt forstå det :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Ah - 1000 tak for svar og det er selvfølgelig en fornuftig begrundelse som jeg støtter fuldt op om. Kunne bare ikke lige helt forstå det :-) Men tænk ikke mere over det for nu har du 6 indlæg :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites