BS 4 Anmeld indhold Skrevet June 9, 2009 Räkna ut din......... Hvis man lige kommer til at strejfe den med sin mus siger det "DRYP DRYP DRYP" ARGH! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Räkna ut din......... Hvis man lige kommer til at strejfe den med sin mus siger det "DRYP DRYP DRYP" ARGH! Tak for at du minder mig om hvorfor jeg bruger Adblock ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Tak for at du minder mig om hvorfor jeg bruger Adblock ;-) Tror jeg skal have smidt den asap! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Ahhhhh det var meget bedre... nu med Add block! troede jeg...kan sq ikke få den til at fjerne den røde satan i toppen:mad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Ahhhhh det var meget bedre... nu med Add block! troede jeg...kan sq ikke få den til at fjerne den røde satan i toppen:mad: Højreklik og sig 'Adblock billede' Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 haha.. kunne fandeme ikke forstaa hvor den lyd kom fra... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 haha.. kunne fandeme ikke forstaa hvor den lyd kom fra... Sådan sad jeg også de første gange! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Du skal bare bruge inprivate browsing i IE 8..... Gør det samme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Du skal bare bruge inprivate browsing i IE 8..... Gør det samme. Bruger ikke IE. FF er at foretrække og nu er der sat en stopper for det pjat :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites