Jump to content
Nicode

Dagens kamp på Råsunda

Recommended Posts

Sådan Danmark Ved kampstart noterede jeg lige resultatet af afstemningen. Resultat af afstemning ved kampstart: Danmark som vinder: 14 stemmer (42,42%) Uafgjort: 6 stemmer (18.18%) Sverige som vinder 13 stemmer (39.39%) Og de dygtige var: alexzuz, Don A, Flemming40, glocksp2, Kvist, Lollikken, Lynge, Mohlin, Nicode, Okroner, Rikke Rost, SanneJ, Schacke, tim_pedersen_ Tillykke til os:th2: Dagens mand; T Sørensen som holdt buret rent i verdensklasse stil. Dagens flop; D Rommedal som burde løbe den ind i stedet for at sparke til den, ellers en ok kamp. C Poulsen vores alle sammens hårde hund, spillede en rigtig fornuftig uden for mange svinestreger og med mange bold erobringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ved kampstart noterede jeg lige resultatet af afstemningen. Resultat af afstemning ved kampstart: Danmark som vinder: 14 stemmer (42,42%) Uafgjort: 6 stemmer (18.18%) Sverige som vinder 13 stemmer (39.39%) Og de dygtige var: alexzuz, Don A, Flemming40, glocksp2, Kvist, Lollikken, Lynge, Mohlin, Nicode, Okroner, Rikke Rost, SanneJ, Schacke, tim_pedersen_ Tillykke til os:th2: Dagens mand; T Sørensen som holdt buret rent i verdensklasse stil. Dagens flop; D Rommedal som burde løbe den ind i stedet for at sparke til den, ellers en ok kamp. C Poulsen vores alle sammens hårde hund, spillede en rigtig fornuftig uden for mange svinestreger og med mange bold erobringer.
Har vi så vundet noget :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ved kampstart noterede jeg lige resultatet af afstemningen. Dagens mand; T Sørensen som holdt buret rent i verdensklasse stil. Dagens flop; D Rommedal som burde løbe den ind i stedet for at sparke til den, ellers en ok kamp. C Poulsen vores alle sammens hårde hund, spillede en rigtig fornuftig uden for mange svinestreger og med mange bold erobringer.
Jeg fatter slet ikke hvad Rommedahl overhovedet laver på banen! Han burde ikke engang være på bænken, sådan en kegle! Gjorde han overhovedet noget rigtigt i den kamp? Fjols! Det er hvad han er. Ham Kvist der gjorde det rigtig godt sammen med Agger i forsvaret:th2: C.Poulsen og Kahlenberg forstår man godt svensken nominerede til aftenens spillere og tak til Sørensen for nogle gode redninger. Ærgeligt jeg ikke skal på arbejde på mandag:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Morten Olsen er lun på Rommedahl og har været det alle dage. Jeg lyttede desværre bare med fra radioen og havde live opdate på mobilen. MEN VI VANDT! :D Vi kan så også konkludere at DK er det bedre hold og ville have været det i parken d. 2. juni 2007, hvis tossen ikke var løbet på banen og hvis ikke kampen var blevet stoppet. :D Og sådan er det bar'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites