Nicode 11 Anmeld indhold Skrevet June 6, 2009 Sidste gang var en pinlig rød hvid affære, men hvem vinder i aften?? Resultat af afstemning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Det gør sverige da selvfølgelig! Heja Sverige :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Du har da integreret dig fuldt ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Tror på en win win situation helt klart 0-0 el. 1-1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Det gør sverige da selvfølgelig! Heja Sverige :D Jeg må jo bare sige: Vi vinder! (og det kan jeg så sige uanset resultatet ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Tror att Danmark vinner. Sverige är alltid dåliga när det gäller - oavsett sport - tycker jag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Tror att Danmark vinner. Sverige är alltid dåliga när det gäller - oavsett sport - tycker jag.Hvis nu Danmark vinder, så skal vi nok krydse fingre for Söderling i morgen:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Vem är Söderling? :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Vem är Söderling? :o Svensk tennis spiller der er i finalen i French Open Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Nååå... jag tycker att hon Wosniaki är bra. Så mycket kan jag om sport.... Eller är de Björn Borg jr. som ni menar? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 You gotta love www.tv6.se - jeg kom lige i tanke om, at jeg jo ikke har en digital-boks...og derfor ikke ville kunne se kampen. Men så redder ovenstående aftenen (forhåbentlig :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Bøøølge!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Bøøølge!!!!! Yess tak.. Nu skal der åbnes øl i hytten.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Yess tak.. Nu skal der åbnes øl i hytten..*SKÅÅÅÅL* :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 DAMN Sørensen står godt! *pyh* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 DAMN Sørensen står godt! *pyh* hvilken afbrænder:surprise: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 DAMN Sørensen står godt! *pyh* Ja ham kan man godt være stoldt af lige P.T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 hvilken afbrænder:surprise:Arh....dén var også svær! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Lad nu VÆRE med at skyde så langt ude fra. De dér danske skæve ben kan ikke sådan noget :p:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Lad nu VÆRE med at skyde så langt ude fra. De dér danske skæve ben kan ikke sådan noget :p:rolleyes: Men de håber til det sidste. :) at de kan,.. Men det er da held at de fører 1-0, den kunne ligeså godt have stået 3-0 til sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 så er det bare om de kan holde den i de næste 45min Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Tja - lad se om Zlatan kan holde styr på egoet og de flyvske lemmer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Tja - lad se om Zlatan kan holde styr på egoet og de flyvske lemmer hehe. Håber de vinde så jeg kan køre på min svenske overbo som var sten sikker på danmark vil tabe idag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 hehe. Håber de vinde så jeg kan køre på min svenske overbo som var sten sikker på danmark vil tabe idag Min genbo har hængt svensk OG dansk flag op i dagens anledning :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Min genbo har hængt svensk OG dansk flag op i dagens anledning :th2: hehe. Det er en stor dag i sverige idag :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites