lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet June 5, 2009 overskriften siger næsten det hele, har Viasat og har kigget tv oversigter igennem, kan ikke se nogen kanaler vil sende den, er der nogen der ved noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2009 Eurosport sender damefinale lørdag kl 14:30. Herrefinalen søndag samme tid. Jeg får den via min kanalpakke hos Comhem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 Eurosport sender damefinale lørdag kl 14:30. Herrefinalen søndag samme tid. Jeg får den via min kanalpakke hos Comhem. Jep - endda på Eurosport HD. Som at være der selv ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2009 overskriften siger næsten det hele' date=' har Viasat og har kigget tv oversigter igennem, kan ikke se nogen kanaler vil sende den, er der nogen der ved noget?[/quote'] Torsdag sagde de på SVT sporten, at hvis Robin Söderling gik i finalen visser SVT selvfølge finalen. Så udover de øvrig svar, så viser SVT også kampen. Om det bliver på 1 eller 2'eren ved jeg ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites