Jump to content
Miriam

Mer pengar till Limhamn-Bunkeflo‏

Recommended Posts

Jeg sidder med i forældreforeningen på vores børns skole, og fik denne i dag, og da der er mange fra området herinde, tænke jeg at det måske også var i jeres interesse ! Hej! Ett av huvudproblemen för Limhamn-Bunkeflo är att de höga lokalkostnaderna för de nybyggda förskolorna och skolorna urholkar budgeten. Om inte stadsdelen kompenserar för detta framöver kommer sitautionen bara bli mer och mer besvärlig, vi kommer att få mindre och mindre elevpeng i förhållande till andra delar av Malmö. Tycker Du att det är dags att Malmö stad gör något åt denna orättvisa fördelning så klicka på den bifogade länken och skriv under förslaget till ändring. http://www.epet-malmo.public-i.tv/view/resurstilldelning Sprid detta vidare så att vi kan få så många underskrifter som möjligt. Tack för er stöd! Svenjohan Davidson Ordförande Klagshamnsskolans Föräldraförening

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker sådan lidt.... Hun vil have at der skal klages over den uretfærdige fordeling fordi der er bygget nyt og der så burde komme flere penge Dvs. dem i andre bydele som nøjes med gammelt skal have mindre så dem med nybygget skal have mere... Er det korrekt orstået ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tænker sådan lidt.... Hun vil have at der skal klages over den uretfærdige fordeling fordi der er bygget nyt og der så burde komme flere penge Dvs. dem i andre bydele som nøjes med gammelt skal have mindre så dem med nybygget skal have mere... Er det korrekt orstået ?
Sådan kan man nok godt groft tegne det op, men det er jo ikke skole børnene der har valgt at der skal bygges nyt, og ikke deres skyld at mange har valgt at flytte til denne by del, men dem der bliver straffet af det .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites