Jump to content
Miriam

Spansk anyone ?

Recommended Posts

"Det er dejligt, jeg føler stor" ifølge google :D
Og her kan vi så slå fast, at Google ikke altid er din ven:D Miriam> Nu er det lidt svært, når sætningen er taget ud af en kontekst, men det betyder ca. " Det er nydeligt/udmærket/fortræffeligt, efter min mening genialt/virkelig godt". "Lindo" i anden sammenhæng kan betyde smuk/køn. F.eks. "Eres una chica muy linda" betyder " Du er er meget smuk/køn/sød pige. Håber det giver lidt mening i den sammenhæng du har set det i:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og her kan vi så slå fast' date=' at Google [i']ikke altid er din ven:D Miriam> Nu er det lidt svært, når sætningen er taget ud af en kontekst, men det betyder ca. " Det er nydeligt/udmærket/fortræffeligt, efter min mening genialt/virkelig godt". "Lindo" i anden sammenhæng kan betyde smuk/køn. F.eks. "Eres una chica muy linda" betyder " Du er er meget smuk/køn/sød pige. Håber det giver lidt mening i den sammenhæng du har set det i:)
Hmmm.... det er en der har skrevet det om et billede jeg har liggende på min flickrside (fotoside) som ligger public.. så det giver mening :) tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites