Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet May 30, 2009 hvad betyder (hvis det altså er spansk :) ) Es lindo,me parece genial Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2009 hvad betyder (hvis det altså er spansk :) ) Es lindo,me parece genial "Det er dejligt, jeg føler stor" ifølge google :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2009 "Det er dejligt, jeg føler stor" ifølge google :D Og her kan vi så slå fast, at Google ikke altid er din ven:D Miriam> Nu er det lidt svært, når sætningen er taget ud af en kontekst, men det betyder ca. " Det er nydeligt/udmærket/fortræffeligt, efter min mening genialt/virkelig godt". "Lindo" i anden sammenhæng kan betyde smuk/køn. F.eks. "Eres una chica muy linda" betyder " Du er er meget smuk/køn/sød pige. Håber det giver lidt mening i den sammenhæng du har set det i:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2009 Og her kan vi så slå fast' date=' at Google [i']ikke altid er din ven:D Miriam> Nu er det lidt svært, når sætningen er taget ud af en kontekst, men det betyder ca. " Det er nydeligt/udmærket/fortræffeligt, efter min mening genialt/virkelig godt". "Lindo" i anden sammenhæng kan betyde smuk/køn. F.eks. "Eres una chica muy linda" betyder " Du er er meget smuk/køn/sød pige. Håber det giver lidt mening i den sammenhæng du har set det i:) Hmmm.... det er en der har skrevet det om et billede jeg har liggende på min flickrside (fotoside) som ligger public.. så det giver mening :) tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites