Jump to content
Brulfen

Transporttid Trelleborg -> Danmark

Recommended Posts

Hej Vi er en familie, der overvejer at flytte til Trelleborg. Vi har lidt svært ved at gennemskue hvad vores transportid så bliver. Vi har prøvet map24, men den tager jo ikke højde for myldretid. Derfor vil vi gerne høre om nogle erfaringer med transporttid Trelleborg -> Danmark. Mvh Ulf og Britta Ps: Hvornår er der myldretid på den svenske side? :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Hvornår er der myldretid på den svenske side?
Nu har jeg pendlet i 3 år og derfor oplevet, trafikmængden stige. Der er sjældent så meget trafik, at jeg vil kalde det myldretid. Sagt på en anden måde, så kan du som regel holde 130 km/t over broen. Dér hvor det kan gå lidt galt, er ifm. den første afkørsel på den danske side, fordi trafikken kan hobe sig op ifm. lysreguleringen. Det indtager imidlertid ALDRIG de størrelser/ventetider, der kendes fra såvel Helsingør- og som Køgebugt-motorvejen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Vi er en familie, der overvejer at flytte til Trelleborg. Vi har lidt svært ved at gennemskue hvad vores transportid så bliver. Vi har prøvet map24, men den tager jo ikke højde for myldretid. Derfor vil vi gerne høre om nogle erfaringer med transporttid Trelleborg -> Danmark. Mvh Ulf og Britta Ps: Hvornår er der myldretid på den svenske side? :new:
Hej med jer. Trelleborg kan være et vidt begreb. Det kommer meget an på hvor i har tænkt jer at bo. Vi bor i Skegrie som er en lille by nord for Trelleborg og normalt kører jeg udenfor "myldretiden" og det tager mig 35min til indenrigs i lufthavnen. Lige nu er der vejarbejde på motorvejen der gør man ikke kan køre lige så stærkt hele vejen. Til efteråret går de også igang med at lave motorvej hele vejen til Trelleborg. Så der kan man nok forvente lidt længere køretid. Arbejdet vil vare til november 2011.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
45 min ??????? Er du Thorkild Thyrring ??????
Der er der da ikke meget galt i at det tager 45 min. til Glostrup Jeg køre selv fra Vellinge (Hököpinge) -> Gentofte, og det tager også omkring 45 min. på ca. de samme tider som Michael P. (før 6:30 eller efter 9:30 om morgen - og hjem senest 15:00 eller efter 18:00)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er der da ikke meget galt i at det tager 45 min. til Glostrup Jeg køre selv fra Vellinge (Hököpinge) -> Gentofte, og det tager også omkring 45 min. på ca. de samme tider som Michael P. (før 6:30 eller efter 9:30 om morgen - og hjem senest 15:00 eller efter 18:00)
tror jeg passer nogen lunde også. Jeg køre fra svedala til Søborg. Tid ca 45min

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites