Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Så dukkede det første brev da op i Hököpinge.....:) Ikke helt det første brev - jeg fik mit for 10 dage siden, efter at jeg gav ATP min adresse omkring den 1. juni - men langsomme er de da :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2009 Nu tænkte jeg lidt på mig selv....Brian mangler sit..... Det er dér guldet ligger....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hot Mamma 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 Så gik min SP ind på nem kontoen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 Og så fik jeg omsider mit brev i går - nu kan man så vente i yderligere en rum tid, inden man får sine penge udbetalt:sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 Det er mildest talt pisse belastende at vi er røget sådan bag i køen, og man bare skal side og vente på administrativt bøvl, mens aktiemarkederne får så mange tæsk, som de får i går og i dag. Der røg da lige den første tusse i hvert fald Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 sp opsparing er der nogle Dansker der har fået brev angående deres sp opsparing, jeg har idag fået oplyst at os der bor udenfor Danmark kommer sidst i køen så vi får først brev til efteråret. hilsen Nico Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 er der nogle Dansker der har fået brev angående deres sp opsparing Øøøøh, har du overhovedet læst bare nogle af vi andres indlæg her i tråden? Så vil du nemlig lynhurtigt opdage, at nogle har fået, mens andre endnu venter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 Øøøøh' date=' har du overhovedet læst bare [i']nogle af vi andres indlæg her i tråden? Så vil du nemlig lynhurtigt opdage, at nogle har fået, mens andre endnu venter... Ja det så jeg først bagefter SORRY ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2009 Vi fik brevene igår. Men der skulle også flere opkald til før de tog affære. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Jeg har forsøgt at kontakte ATP via en kontakt formular på deres website, da jeg kender en der har haft succes ad den vej. Det tog så et par uger, men nu har hun fået mail om at hendes brev var på vej :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronatus 13 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Jeg havde også fået mit SP brev for et par dage siden og skulle have frimærke o.s.v. til at sende det ind. Nu er det så en hel del år siden at jeg har sendt et brev sidst, så jeg spurgte kassedamen i den føtex der ligger tættest på mit arbejde hvad jeg skulle have for et frimærke.. Så i går sendte jeg min svarkuvert til ATP med et 1 kr frimærke på.... (hun mente at det måtte koste en 25-50 øre, så jeg valgte et 1 kr for at være sikker). Nu undersøgte jeg det så lige, og kan se at det billigste er 5.00 kr :(.. Så nu glæder jeg mig til at se hvad der sker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Man skal jo næsten tilbage til 70'erne for at kunne sende et brev til under en krone :) Jeg havde også fået mit SP brev for et par dage siden og skulle have frimærke o.s.v. til at sende det ind. Nu er det så en hel del år siden at jeg har sendt et brev sidst, så jeg spurgte kassedamen i den føtex der ligger tættest på mit arbejde hvad jeg skulle have for et frimærke.. Så i går sendte jeg min svarkuvert til ATP med et 1 kr frimærke på.... (hun mente at det måtte koste en 25-50 øre, så jeg valgte et 1 kr for at være sikker). Nu undersøgte jeg det så lige, og kan se at det billigste er 5.00 kr :(.. Så nu glæder jeg mig til at se hvad der sker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Så i går sendte jeg min svarkuvert til ATP med et 1 kr frimærke på.... (hun mente at det måtte koste en 25-50 øre, så jeg valgte et 1 kr for at være sikker). :lol: det er sgu lidt sjovt... :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Huskede du at skrive afsender bag på brevet? Så får du jo en lille hilsen fra Post Danmark vedlagt et girokort. Og ellers kommer ATP jo til at betale strafportoen, som de så trækker fra din udbetaling af SP. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronatus 13 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Jeg tror også at det ca er 10 år siden jeg sidst har skulle købe et frimærke og jeg kan ikke huske hvad det kostede :).. Men jeg studsede mig også lidt over prisen når nu det koster omkring 3-4 SEK at sende breve i sverige (der har jeg trods alt sendt nogle), men syntes egentlig at 1 kr må være passende ud fra postdanmarks service :).. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Så nu glæder jeg mig til at se hvad der sker. http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5710566.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Huskede du at skrive afsender bag på brevet? Så får du jo en lille hilsen fra Post Danmark vedlagt et girokort. Og ellers kommer ATP jo til at betale strafportoen' date=' som de så trækker fra din udbetaling af SP.[/quote'] haha... og alt det koster PD og ATP et par hundrede kroner i div. administration.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Jeg havde også fået mit SP brev for et par dage siden og skulle have frimærke o.s.v. til at sende det ind. Nu er det så en hel del år siden at jeg har sendt et brev sidst, så jeg spurgte kassedamen i den føtex der ligger tættest på mit arbejde hvad jeg skulle have for et frimærke.. Så i går sendte jeg min svarkuvert til ATP med et 1 kr frimærke på.... (hun mente at det måtte koste en 25-50 øre, så jeg valgte et 1 kr for at være sikker). Nu undersøgte jeg det så lige, og kan se at det billigste er 5.00 kr :(.. Så nu glæder jeg mig til at se hvad der sker. Tilbød hun ikke at du kunne låne telegrafen eller måske sende det som et telegram? :D Kan man overhovedet få 1kr frimærker mere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Tilbød hun ikke at du kunne låne telegrafen eller måske sende det som et telegram? :D Kan man overhovedet få 1kr frimærker mere? Har hørt at brevduer virker godt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronatus 13 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Tilbød hun ikke at du kunne låne telegrafen eller måske sende det som et telegram? :D Kan man overhovedet få 1kr frimærker mere? Jada... hun havde enda 25 øres frimærker, og hun tilbød et 50 øres mærke til at starte med :).. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 Men jeg studsede mig også lidt over prisen når nu det koster omkring 3-4 SEK at sende breve i sverige (der har jeg trods alt sendt nogle)' date=' men syntes egentlig at 1 kr må være passende ud fra postdanmarks service :)..[/quote']Er du stiv? Eller har været frosset ned i længere tid:p? (det koster mindst 6 kr for et svensk frimærke...) Nå, men ville også bare lige sige at jeg fik SP pengene ind på min konto for et par dage siden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 Er du stiv? Eller har været frosset ned i længere tid:p? (det koster mindst 6 kr for et svensk frimærke...) Nå, men ville også bare lige sige at jeg fik SP pengene ind på min konto for et par dage siden Blærerøv.... ...... Satser på mine i næste uge hvis de 3 uger holder stik... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 Jeg satser på at få mit brev indenfor de næste 3 uger, har jo bare ventet kun 25 dage og siden da er beløbet, jeg skal have udbetalt faldet med 500 kroner. Amatør selskab! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronatus 13 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 Er du stiv? Eller har været frosset ned i længere tid:p? (det koster mindst 6 kr for et svensk frimærke...) Nå, men ville også bare lige sige at jeg fik SP pengene ind på min konto for et par dage siden Mjaaaa.. jeg er måske lidt distræt en gang imellem, og jeg må indrømme at det som regel er konen er tager sig af indkøb af frimærker her i sverige, så jeg har ikke selv købt nogle endnu.. Jeg har dog nu lige fået endnu et brev fra ATP, så jeg har nu muligheden for at sende det igen med den korrekte porto hvis det skulle blive et problem :).. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2009 Kanske jeg er den eneste som har taget brevet med på job i dk og postet det derfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites