bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Så fik jeg minsandten også mit brev i dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Så fik jeg minsandten også mit brev i dag. Hmm jeg har ikke fået mit i dag, dovne postbud Men mon ikke det kommer i morgen eller fredag ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pam 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Bare rolig Christian, jeg har heller ikke fået noget endnu :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Intet brev her heller... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Nope....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnzie 12 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Ej heller hørt .. nyt fra østfronten Mangler også lige brevet.. skrev på nettet og fik email fra SP-siden Johnzie:new: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 jeg snakkede med dem idag og brokkede mig for 4 gang over ikke at ha modtaget noget de påstår at ha sendt 3 gange nu .. idioten sagde så "jamen vi har serverproblemer men nu sender jeg det over til chefen og så kan du forvente brevet indenfor 3 uger" WTF? jeg spurgte så om de 3 uger ikke galt fra de modtager brevet til man har pengene og han sagde nej da det jo skulle HELT til sverige og de skulle indhente adressen fra folkerigisteret selvom han havde den rette adresse i systemet allerede og de påstår at ha sendt det 3 gange ... ... de mener altså at det skal ta dem yderligere 3 uger at sende et brev til sverige som de påstår at ha sendt 3 gange forinden.. hvad så når de 3 uger er gået og jeg ikke har fået brevet ? har de så yderligere 3 uger til at sende et nyt eller? det ender jo så med at man ikke når det inden fristen for udbetaling udlöber... amatörforetagende ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Jeg skrev så mail forn uge siden, og har aldrig modtaget svar. /Jimmy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Nada.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Jeg skrev så mail forn uge siden, og har aldrig modtaget svar. /Jimmy Same here :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Jeg skrev så mail forn uge siden, og har aldrig modtaget svar. /Jimmy Nada.. Same here :thumbdownRing til dem. De har udvidede åbningstider af samme årsag - og ofte ryger du direkte igennem. Jeg havde også brugt formularen på nettet først, uden nogen som helst respons. Da jeg så ringede til dem, så lå brevet her tre dage efter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 hmmm brev til mig i går :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 har lige snakket med dem, og de har sendt det til den adresse jeg flyttede fra, for 2 år siden. Men sjovt nok kommer mit feriekort til min rigtige adresse? Det er sku til grin!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Ring til dem. De har udvidede åbningstider af samme årsag - og ofte ryger du direkte igennem. Jeg havde også brugt formularen på nettet først, uden nogen som helst respons. Da jeg så ringede til dem, så lå brevet her tre dage efter Ja, jeg brugte også formularen for et par uger siden til update af egen adresse (efter tlfdamens nøje anvisning). Tænkte så, at jeg lige i dag ville lave et nyt "adressetjek" på mig selv (ved at rekvirere nyt password; se tidl. i tråden), og ak... samme fejlbesked som tidligere: "Does not compute. Vi har ikke din adresse". Hmm, ringer så til dem og spørger lidt ind til det hele. Overrasket bliver jeg, da jeg finder ud af, at de faktisk har vores aktuelle adresse (så kontaktformularen har trods alt alligevel virket for mig), og jeg (vi) kan forvente at modtage brevet denne eller næste uge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 "Ja vi har den rigtige adresse! Vi har haft lidt problemer med udlandsdanskere, du skal nok regne med 14 dage för du får brevet.." var beskeden da jeg ringede i dag. Suk for nogle paddehatte! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Modtaget idag men latterligt at jeg skal ud og finde et et frimaerke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Du kan jo også bare indlevere brevet personligt hos dem i Hillerød, så sparer du frimærket. Hørte i radioen, at der var flere, som havde gjort det i den tro, at man så fik pengene udbetalt hurtigt - men tro om igen, for så skal ATP selv sende skemaerne videre i deres interne system, og så udtalte de selv, at ansøgningerne ville havne bagerst i bunken:eek: Venter stadig her på overhovedet at få deres brev...:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Har modtaget brev i dag efter at jeg først sendt e-mail med opdatering at min nye adresse omkring den 1 juni 2009 som anvist pr. telefon. Da jeg ikke havde hørt fra dem ringede jeg til dem den 9 juni 2009 for at tjekke om de havde fået opdateret min nye adresse. Det havde de, jeg spurgte så om der var blevet sendt et brev. Det skulle der være men han ville nu sørge for at sende et nyt brev afsted. Jeg har d.d modtaget brevet afsendt den 9 juni 2009 fra ATP. Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Nå - nu kom brevet minsandten igen i dag, så nu har jeg fået det 2 gange. Mon jeg så kan få det dobbelte beløb udbetalt ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Nå - nu kom brevet minsandten igen i dag, så nu har jeg fået det 2 gange. Mon jeg så kan få det dobbelte beløb udbetalt ? Det er da værd at prøve at sende dem begge ind! :) SP aka slow processing opdager det sgu da aldrig.. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maxine 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Grådige sure Danskere Hej Hvor er det dog et trist samfund, fordi så mange "Udlandsdanskere" der kontakter SP support og ikke kan tale ordentlig til den stakkels supporter i den anden ende, HUSK nu på medborgere at det er jer der ringer og vil ha hjælp, og den stakkels supporter gør alt i sin magt for at hjælpe dig på den bedste måde han/hun har mulighed for, Behandl dine næste som du selv vil behandles.. det koster ikke noget at være høflig, selvom tingene ikke lige går efter dit hoved. Dette var bare lige et pænt spark bagi til dig som ringer og overfuser en supporter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 når man er komplet mongol og tager job som kundeservicemedarbejder er man selv ude om en spand lort når man dummer sig .. og der er ingen der ringer ind for at få "hjälp" folk ringer ind for at få det de har lovet folk skulle ha for länge siden.. kan man ikke finde ud af at yde support skal man ikke tage job som supporter .. og en bemärkning som "ja det tager jo så 3 uger fordi berevet skal helt til sverige" viser netop at man nok allermest er egnet til at skovle mög på en farm i jylland eller noget .. det er ligesom den viasat medarbejder i dk jeg snakkede med mht at få dansk parabol i sverige der så lukker verdens dummeste sätning ud "jamen vi kan jo heller ikke garantere at signalet kan nå helt over til dig i sverige" Hej Hvor er det dog et trist samfund, fordi så mange "Udlandsdanskere" der kontakter SP support og ikke kan tale ordentlig til den stakkels supporter i den anden ende, HUSK nu på medborgere at det er jer der ringer og vil ha hjælp, og den stakkels supporter gør alt i sin magt for at hjælpe dig på den bedste måde han/hun har mulighed for, Behandl dine næste som du selv vil behandles.. det koster ikke noget at være høflig, selvom tingene ikke lige går efter dit hoved. Dette var bare lige et pænt spark bagi til dig som ringer og overfuser en supporter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 når man er komplet mongol og tager job som kundeservicemedarbejder er man selv ude om en spand lort når man dummer sig .. og der er ingen der ringer ind for at få "hjälp" folk ringer ind for at få det de har lovet folk skulle ha for länge siden.. kan man ikke finde ud af at yde support skal man ikke tage job som supporter .. og en bemärkning som "ja det tager jo så 3 uger fordi berevet skal helt til sverige" viser netop at man nok allermest er egnet til at skovle mög på en farm i jylland eller noget .. det er ligesom den viasat medarbejder i dk jeg snakkede med mht at få dansk parabol i sverige der så lukker verdens dummeste sätning ud "jamen vi kan jo heller ikke garantere at signalet kan nå helt over til dig i sverige" Ah Michael der'. nu skal det lige siges at det altså ikke er alle der er lige egnet til at skovle møg:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 Ah Michael der'. nu skal det lige siges at det altså ikke er alle der er lige egnet til at skovle møg:D hehe nej du bör vel vide det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nysted 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2009 når man er komplet mongol og tager job som kundeservicemedarbejder er man selv ude om en spand lort når man dummer sig .. og der er ingen der ringer ind for at få "hjälp" folk ringer ind for at få det de har lovet folk skulle ha for länge siden.. kan man ikke finde ud af at yde support skal man ikke tage job som supporter .. og en bemärkning som "ja det tager jo så 3 uger fordi berevet skal helt til sverige" viser netop at man nok allermest er egnet til at skovle mög på en farm i jylland eller noget .. det er ligesom den viasat medarbejder i dk jeg snakkede med mht at få dansk parabol i sverige der så lukker verdens dummeste sätning ud "jamen vi kan jo heller ikke garantere at signalet kan nå helt over til dig i sverige" Tjaa... men selv om de sidder i support kan de godt være rigtige mennesker... Så det er ikke urimeligt at forsøge at være sød ved dem også. Vil dog godt tilstå at jeg ikke selv er stor fan af at ringe til support folk, da jeg har rendt ind i en del af dem som lader til at mene man bare er dem til besvær... Og når de ind i mellem bliver nedladende uden på nogen måde at have sit på det tøre, så kan man selvfølgelig blive lidt hissig på dem... Nå men det var lige en anden historie. Long story short, Det er også rigtige mennesker der yder support og står bag kassen i butikkerne, og de skal selvfølgelig også behandles som man selv ønsker at blive behandlet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites