Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Hehe - kan lige forestille mig at starte fra venstre og så styrer mod hver bane, for til sidste at ende i den sidste bane - og så se tolderne spurte efter, for der må jo være noget skummelt med den bil griner Jeg holder mig til et enkelt bane skift dog, lige før det blir dobbelt optrukkent - det er for det meste nok, til at se en tolder spurte frem og tilbage griner. Kræver selvfølgelig der er plads til vognbaneskift. I M3'eren kunne man blippe speederen nogle gange lige foran bumpet, bare for lige at sikre sig at tolderen nu også er vågen, og klar til opgaven :D Dog vil jeg slå fast at jeg syns tolderne gør et godt stykke arbejde, og det skal de blive ved med - men mon ikke de kunne have fundet en bedre løsning på at få biler ned i fart, end noget destruktivt asfalt/gummi ting på vejbanen. Derfor lidt civil ulydighed, det skal ikke kune være os billister der har det skidt med de bump jo :-) En simpel bom, ville have være bedre - formentlig billigere og mere holdbart, end hvad de har prøvet på indtil videre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Hehe - kan lige forestille mig at starte fra venstre og så styrer mod hver bane, for til sidste at ende i den sidste bane - og så se tolderne spurte efter, for der må jo være noget skummelt med den bil griner Ja lidt sadistisk må man jo gerne være til tider :D Synes dog oftest de camperer over ved betalingsbanerne. Dog vil jeg slå fast at jeg syns tolderne gør et godt stykke arbejde, og det skal de blive ved med - men mon ikke de kunne have fundet en bedre løsning på at få biler ned i fart, end noget destruktivt asfalt/gummi ting på vejbanen. Derfor lidt civil ulydighed, det skal ikke kune være os billister der har det skidt med de bump jo :-) En simpel bom, ville have være bedre - formentlig billigere og mere holdbart, end hvad de har prøvet på indtil videre. Her er alternativet der gør du stopper for en hyggesnak Billisterne betaler jo gerne (om de vil eller ej =D). Men det er sgu lidt fjollet med det skidt for jeg har svært ved at se hvor mange smuglere den har stoppet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rijac 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2010 Vi må ud at fjerne dem - og dette gælder alle mand' date= så budskabet siver ind! Det kan ikke være anderledes. Hvis der i morgen eftermiddag ligger sådan en hel samling af bump i den bane, jeg tilfældigvis vælger, stiger jeg ud af bilen og kyler dem ud til siden. Med den rette hastighed i en tilpas "blød" vogn kan det faktisk lade sig gøre at tage dem med høj fart så de går i stykker.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ednob 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2010 Toldere... flyt jer dog... Er også ved at være godt træt af de skide bumps.. SLK'eren er ikke specielt glad for dem. Men sjovt at se toldernes ansigter, mens man snegler sig over med 2 kmt. Hvorfor er det, at tolderne ikke bare står oppe ved bommene? Så når de vil snakke med en så trykker de på en knap, bommen bliver nede og man er nødt til at bremse op, for ikke at få smadret forruden. . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites