Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 15, 2009 Go' stil :) Sædvanen tro lå der på min hjemtur gule bump i alle baner og ingen toldere i miles omkreds. Blev simpelthen nødt til at stoppe op og smide skidtet væk ca. kl. 15:15 He he - jég kørte igennem kl. 17, og der gik de og rodede gevaldigt med de gule farthinder :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2009 Sædvanen tro lå der på min hjemtur gule bump i alle baner og ingen toldere i miles omkreds. Blev simpelthen nødt til at stoppe op og smide skidtet væk. Havde ikke nosser til at tage dem med (de kan nu heller ikke ligge omme bagi alligevel :D). Var det så dig der havde smidt skidtet i venstre græs-rabat ca. 30 meter fra Told skuret idag Ku' sgu' ikke la' være med, at trække på smilebåndet, da jeg så det. :th2: hvem der end har handlet...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2009 Var det så dig der havde smidt skidtet i venstre græs-rabat ca. 30 meter fra Told skuret idag Nope, den kan jeg desværre ikke tage æren for, men et :th2: skal lyde herfra også. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Her til morgen havde duserne (læs fjolserne) på broen valgt, at der skulle ligge bump i banerne mod Danmark. Da jeg "kom til" at holde hornet i bund da jeg kørte gennem banen fik jeg en formanende løftet knyttet næve fra duseren som stod og overvågede bilernes enorme hastighed igennem banerne. Har efterhånden ikke andet end hovedrysten til overs for broens personale, som består af inkompentente medarbejdere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Her til morgen havde duserne (læs fjolserne) på broen valgt, at der skulle ligge bump i banerne mod Danmark. Da jeg "kom til" at holde hornet i bund da jeg kørte gennem banen fik jeg en formanende løftet knyttet næve fra duseren som stod og overvågede bilernes enorme hastighed igennem banerne. Har efterhånden ikke andet end hovedrysten til overs for broens personale, som består af mere eller mindre kompentente medarbejdere hehe.. måske alle skulle til at gøre det, når der var bump. De burde vel blive træt af det på et eller andet tidspunkt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Her til morgen havde duserne (læs fjolserne) på broen valgt, at der skulle ligge bump i banerne mod Danmark. Da jeg "kom til" at holde hornet i bund da jeg kørte gennem banen fik jeg en formanende løftet knyttet næve fra duseren som stod og overvågede bilernes enorme hastighed igennem banerne. Har efterhånden ikke andet end hovedrysten til overs for broens personale, som består af inkompentente medarbejdere De er ufattelige. for 14 dage siden var jeg på vej igennem, og der var "fagligt møde" blandt Id Ten T'erne efter betalingsboksen, og den største, bredeste gamle tumpe stod PÅ kørebanen og lænede sig på rækværket med r*ven 1 meter ude i min kørebane. Og det er jo ikke oceaner af plads, der er mellem båsene, så jeg måtte holde og glo på mødet (under bommen), indtil stormesteren af stupiditet besluttede sig for at flytte sig - tydeligt ude af stand til at forstå problemet. Er kvalifikationskravet for at blive ansat på broen en negativ IQ eller er det kun blandt deres kommunikationsdirektører det er normen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Tror generelt det er udpræget i alle led i organisationen.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Tog manuel banen i morges, fik en hyggelig sludder med personen i boksen - som tydeligvis ikke fattede hvorfor jeg dog brugte manuelbanen med en brobiz. Heller ikke da jeg forklarede at det ikke var muligt at køre overbumpene med 30 km/t eller med 20 km/t uden at forøve vold mod sin bil. Selv med den lille sludder, kostede det mig stort set ingen tid, da der var mere kø foran brobizzzen end ved manuelbanen hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Jeg har tit tænkt over noget, eller rettere sagt frygtet noget! Jeg har allerede en gang oplevet hvordan det føles at få broens gule bom hamret ned i forruden og har siden da levet i dyb angst for en gentagelse. Nu med broens geniale tiltage at smide bump ud FØR bommen giver mig en del hovedpine. For nok har jeg den samme holdning som de fleste af jer herinde med hensyn til hvordan man forcerer sådan en forhindring - det skal ske i meget lavt tempo. Men så går min frygt på om hvis jeg snegler mig over bumpet og har brugt måske ½ minut på det og når frem til bommen, vil den så ligepludselig smække i hovedet på mig?! Fra det første lys lyser grønt i brobizz banen, har man så x antal sekunder til at komme igennem bommen inden den ryger ned? Eller kan deres system fatte at der holder altså en bil som endnu IKKE er kommet forbi bommen? Jeg tvivler lidt på det sidste, hvilket så resulterer i at jeg al for ofte kommer til at skynde mig over de gule forhindringer på vejbanen. Håber nogen kan bidrage med lidt insight on this one - hvis det da er forståeligt hvad jeg prøvede at forklare overnover Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 jeg triller over bumpene, når jeg desværre havner i disse baner - med ca. 1-10 km/t. Bommen har endnu ikke gået ned for mig på noget tidspunkt. Men der ligger som regl også altid en bag ved, kører primært i myldretiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2009 Ny type bump i banen til venstre Kørte igennem kl 15.15 og man var i venstre bizz bane i gang med at teste et nyt bump med tilhørende elektronisk skilt. Der stod en hel flok brotosser og nogle toldere og kigge interesseret, jeg tog banen ved siden af, så om det er en forbedring ved jeg ikke.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2009 Jeg orker ikke de satans gule dimser længere, så må man jo bare tage den manuelle hver gang - mon ikke broens personale også bliver træt af det med tiden? Jer, der kører i manuel-banen...? Siger man til rynke-dværgen, at man har biz, eller går bommen bare op eller hvordan? Er det 'tilladt' at tage manuel-banen, når man har biz? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2009 Du stikker bare bizz'en ud af vinduet så "rynke-dværgen" kan scanne den manuelt - hvorefter bommen går op. Indtil nu er der ikke blevet nævnt noget overfor mig, om at jeg fremover skal benytte bizz banerne. Hvis der er for lang kø ved de manuelle baner, tager jeg lastbil bizz banen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Jeg forsøger hver dag i min Range Rover men uden held indtil nu. Tror jeg vil finde mig en nasty 4x4 til vinterbil - som er stor nok til at fræse over de bump og smadre dem :D hehe En Range Rover må kunne gøre tricket ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Vi må snart indlede en fælles aktion. De har ligget der (uden toldere i nærheden) i flere dage nu. Jeg holder det snart ikke ud længere. Ligger de der også her til eftermiddag (uden toldere til stede)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Jeg jerner lige over dem i ML55'eren med hornet i kælderen..................:D Den kan nå næsten 90 imellem båsene.....og jer er hamrende kold over de lorte toldere!!! Man mærker dem ikke ved den fart...dog kræver det en komfortabel affjedring og ikke en mellemting imellem granit og stenhård som i TT'eren....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Tror det er permanente bump, de nye der er kommet. De er mindre nasty end de gamle dog, og der ligger kun en i hver bås - men det er for lamt det der. Man kan lige så godt tage manuelbanen nu jo - kan kun kører 10 km/t over de bump, hvis jeg vil bevarer min bil i hel stand. De burde hellere lave et andet bomsystem så - evt en manuel bom, så kunne tolderene selv sænke den, for de billister de vil snakke med jo. Prøver dog hver gang at lave hjulsspin lige efter bumpene, så de kan ryges ud de toldere - dog nægter haldexspærret at give slip griner......Så de får lidt udstødningsgas istedet for :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Bare en ny controller på dyret og så laver den doughnuts! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Jeg benytter altid lastbil bizz banerne - de er hurtigere end de alm. bizz baner. Det kunne være at I også skulle begynde at benytte disse baner - bare for at irriterer tolderne, så de har lidt at løbe efter :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Ja eller slingre helt vildt inden man kommer ned til betalingen.....Først den ene vej og så den anden vej.....:D og så HELT over til lastbilerne....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 De nye bump er fastmonterede, ser det ud til. Så der er ikke så meget at gøre - medmindre lastvognsbanen går fri. Bare husk at i skal overhale venstre om...også når i kommer helt derinde fra. Det skal nok give nogle "spændende" situationer, sådan som mange kører på det stykke Brians fantastiske forslag om at slingre rundt på opkørsels-stykket skal jeg lade være med at kommentere nærmere - udover at nævne ordene "hjernedødt" og "idéforladt". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Man skal jo integrere sig og opføre sig som dem der bor her....:D De nye bump er fastmonterede, ser det ud til. Så der er ikke så meget at gøre - medmindre lastvognsbanen går fri. Bare husk at i skal overhale venstre om...også når i kommer helt derinde fra. Det skal nok give nogle "spændende" situationer, sådan som mange kører på det stykke Brians fantastiske forslag om at slingre rundt på opkørsels-stykket skal jeg lade være med at kommentere nærmere - udover at nævne ordene "hjernedødt" og "idéforladt". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Man skal jo integrere sig og opføre sig som dem der bor her....:DMed den IQ du påstår at have, med tilhørende MENSA-medlemsskab, så synes jeg forslaget virker noget malplaceret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Du har ret............ Men derfor kan vi jo ikke bare lige lave om på svenskeren vel???? Med den IQ du påstår at have' date=' med tilhørende MENSA-medlemsskab, så synes jeg forslaget virker noget malplaceret. [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 De nye bump er fastmonterede, ser det ud til. Så der er ikke så meget at gøre - medmindre lastvognsbanen går fri. Bare husk at i skal overhale venstre om...også når i kommer helt derinde fra. Det skal nok give nogle "spændende" situationer, sådan som mange kører på det stykke Brians fantastiske forslag om at slingre rundt på opkørsels-stykket skal jeg lade være med at kommentere nærmere - udover at nævne ordene "hjernedødt" og "idéforladt". Hvis tolderen en dag mener det bliver for meget så har de jo et ret farligt værktøj .. deres notesblok. Notér nummerpladen og anvend fuld kropsvisitation (alle åbninger) et par dage i træk. Så kan det være at folk begynder at optræde lidt mindre som khat smuglere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites