Cici_Barn 10 Anmeld indhold Skrevet May 25, 2009 Jeg skal have pas til min søn, 5 år. Hvor kan man få det? DK konsulat i Malmö eller i KBH? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2009 Hvis dit barn er dansk statsborger så ja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cici_Barn 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2009 Ja, dansk statsborger. Men hvordan? Hvor i KBH? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2009 Ja, dansk statsborger. Men hvordan? Hvor i KBH? Det var et ja til du kunne gøre på det general konsulatet. Eller du kan gøre det i et af Københavns kommunes servicecentre. Tror det nærmeste er amager centeret? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2009 vi var inde på konsulatet i fredags og fik bestilt et pas til vores sön. Det koster 250 sek (kontant), og du skal have personbevis til dit barn med samt eventuelt tidligere pas samt dansk legitimation til dig (og din mand hvis begge er danske statsborgere). Desuden skal begge foräldre med. Der er heller ikke lang kö :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cici_Barn 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2009 vi var inde på konsulatet i fredags og fik bestilt et pas til vores sön. Det koster 250 sek (kontant)' date=' og du skal have personbevis til dit barn med samt eventuelt tidligere pas samt dansk legitimation til dig (og din mand hvis begge er danske statsborgere). Desuden skal begge foräldre med. Der er heller ikke lang kö :)[/quote'] :th2: Skal barnet være med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2009 Vi har lige fået pas til vores søn, det foregik hos bogerservice. Enten i fraflytter kommunen, eller hvis du har været udrejst mere end et år, i den kommune hvor du arbejder. Jeg er ikke klar over om man kan benytte en hvilken som helst bogerservice, men det burde man kunne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2009 :th2: Skal barnet være med? ja :) det glemte jeg i farten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cici_Barn 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2009 Det sidste spørgsmål: Hvad med barnets foto? Tak :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2009 Det sidste spørgsmål: Hvad med barnets foto? Tak :) Det skal väre som i DK. Taget forfra og helst med lukket mund (ikke smile), men med de mindste er de ikke så strenge. Det kan väre lidt svärt at give en 1-årig instruktioner ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites