HKF 10 Anmeld indhold Skrevet May 24, 2009 Hej! Vi er igang med det store køkkenprojekt, og er i den forbindelse nået til at finde en vask. Jeg er interesseret i at få den underlimet, men det lader ikke til at man blot kan købe en bordplade og en vask der er forberedt til underlimning og så få et køkkenfirma til at udføre underlimningen. Hvis man skal købe hele løsningen et sted er det en HELT anden pris. Er der nogen der har kendskab til enten et sted hvor man kan få bordplade + vask + underlimning billigt, eller et sted/en person der kan foretage en underlimning hvis jeg har pladen og vasken? Mvh Henrik Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2009 Bauhaus mener jeg kan underlime for dig. Men da vi købte hos HTH var der ikke ret stor forskel i prisen og slet ikke taget i betragtning af den samlede køkkenpris. Så det fik de bare lov at levere. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2009 Ikea Er også en løsning Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2009 Hej! Vi er igang med det store køkkenprojekt, og er i den forbindelse nået til at finde en vask. Jeg er interesseret i at få den underlimet, men det lader ikke til at man blot kan købe en bordplade og en vask der er forberedt til underlimning og så få et køkkenfirma til at udføre underlimningen. Hvis man skal købe hele løsningen et sted er det en HELT anden pris. Er der nogen der har kendskab til enten et sted hvor man kan få bordplade + vask + underlimning billigt, eller et sted/en person der kan foretage en underlimning hvis jeg har pladen og vasken? Mvh Henrik VOILA!! billigere kan du nok ikke göre det !! http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=145446 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
handymænd 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2009 Held og lykke med det, hvis man ikke har brugt en overfræser før, så er det med garanti noget der giver problemer. Hvis det er en massiv træplade, så kan man glemme alt om en discountoverfræser, der er ikke kræfter nok i den. Dybest set er det ikke gør-det-selv arbejde, men det kan selvfølgelig gøres selv, man skal bare vide hvad man gør, men så igen - sådan er det jo med det meste ;-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2009 Held og lykke med det, hvis man ikke har brugt en overfræser før, så er det med garanti noget der giver problemer. Hvis det er en massiv træplade, så kan man glemme alt om en discountoverfræser, der er ikke kræfter nok i den. Dybest set er det ikke gør-det-selv arbejde, men det kan selvfølgelig gøres selv, man skal bare vide hvad man gør, men så igen - sådan er det jo med det meste ;-) der er vidst ikke meget handyman over dig ... det er så let at indstille en overfräser så det ikke kan gå galt, hvis bare man har en lige kant at fölge er det pisselet .. og den der fräser har nöjagtig lige så mange kräfter som metabos 5000kr overfräs... jeg har brugt den på min massive egeträsbordplade min nabos merbauplade og endda en billig laminatplade i vaskerummet ... absolut ingen problemer og man skal satme väre en klovn af rang for at göre det forkert Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
handymænd 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2009 Nej, 12 år som håndværker gør selvfølgelig at der absolut intet handyman er i mig. De 3 år med samling af bordplader incl. underlimning og planliming af vaske gør mig total inkompetent i den her debat. Din påstånd om en discountoverfræser har lige så mange kræfter som en prof. udgave holder da sikker vand ;-) Men nu er der stadig forskel på billigt og dyrt værktøj. Og der er i stor udstrækning forskel på dyre og billige fræsejern. "En lige kant at køre efter" ? En vask har som regel runde hjørner, hvis man ikke har et formværktøj, der er præcist at køre efter, så kommer det til at ligne noget klamp, men det er jo heller ikke alle der stiller krav til kvalitet. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2009 Nej, 12 år som håndværker gør selvfølgelig at der absolut intet handyman er i mig. De 3 år med samling af bordplader incl. underlimning og planliming af vaske gør mig total inkompetent i den her debat. Din påstånd om en discountoverfræser har lige så mange kræfter som en prof. udgave holder da sikker vand ;-) Men nu er der stadig forskel på billigt og dyrt værktøj. Og der er i stor udstrækning forskel på dyre og billige fræsejern. "En lige kant at køre efter" ? En vask har som regel runde hjørner, hvis man ikke har et formværktøj, der er præcist at køre efter, så kommer det til at ligne noget klamp, men det er jo heller ikke alle der stiller krav til kvalitet. når du siger det er åh så svärt og jeg så som amatör kan lave et perfekt resultat flere gange i träk med den billigeste maskine ja så virker du inkompetent i mine öjne .. for jeg har selv gjort det flere gange med perfekt resultat .. og den runding der er på jernet gör netop at hjörnerne bliver runde.. mht forskel på dyrt og billigt värktöj ja så er der klart forskel ikek så meget i ydeevnen men i holdbarhed er der så hvor du med metaboen måske kan lave 100000 fräsninger kan den billige måske kun lave 10000 deri ligger forskellen og klart er jernene sikkert også dårligere men til at fräse en enkelt bordplade .. det skal de nok holde til... du kan måske imponere andre med dine meritter men en håndvärker der efter 12 år i branchen og 3 år hvor han har underlimet vaske, stadig synes dte er svärt... virker ikke så fandens imponerende for mig ... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
handymænd 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2009 Jamen jeg er nu overbevist om du kan ALT. Det må være rart at være så dygtig. Jeg orker ikke din mudderkastning og trækker mig fra denne debat, inden niveauet bliver ulideligt for de øvrige og undertegnede. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2009 Igen ud ad et sidespor! *suk* Hvis nogle kan hjælpe trådstarter, så send ham en PM. Tråden er lukket for yderligere indlæg. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites