ssd 10 Anmeld indhold Skrevet May 23, 2009 er der nogen der ved om man kan arbejde i politiet og stadig bo i sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2009 er der nogen der ved om man kan arbejde i politiet og stadig bo i sverige Det kan man godt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2009 Ved ansættelse i politiet får man, hvis man har adresse i udlandet, et brev hvori der er vedlagt den lov, der beskriver hvor langt væk man må bo fra grænsen til Danmark. Jeg kan ikke huske detaljerne i den lov eller hvad den hedder, men mindes at en fin del af området omkring Malmö og Helsingborg er omfattet, da de regner i kilometer fra grænsen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2009 Hvorfor skulle der være begræsninger for politimænd ? Har du tilkaldevaggt udenfor arbejdstid ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2009 Hvorfor skulle der være begræsninger for politimænd ? Har du tilkaldevaggt udenfor arbejdstid ? Uden at kende for meget til det, så tror jeg at det er historisk begrundet, og måske også et moment af, at man kan få fat på dem hurtigst muligt hvis det brænder på. Har dog ikke en fornemmelse af at det håndhæves strengt. Der skulle efter sigende bo mange ansatte ved det danske politi i Sverige, og jeg har ikke hørt om nogle der har fået at vide, at de skal flytte nærmere, eller nogen der har haft problemer med bopæl i det svenske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2009 Ellers er jeg helt sikker på at personale afd. ved det ;-) Der var på et tidspunkt noget med at hvis man var under uddannelse til betjent gik den ikke, men mon ikke det er lavet om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2009 Ellers er jeg helt sikker på at personale afd. ved det ;-) Der var på et tidspunkt noget med at hvis man var under uddannelse til betjent gik den ikke' date=' men mon ikke det er lavet om.[/quote'] Personaleafdelingen ved det med garanti - og der er ingen problemer i at bo i Sverige under uddannelsen. Som sagt, så tror jeg ikke kan løber ind i problemer med bopæl i Sverige. Og de fleste flytter jo, af pendlerårsager, ikke ualmindelig langt væk fra grænsen, så jeg tror ikke det giver problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2009 Jeg har tidligere været ansat hos politiet, mens jeg boede i Malmö. JEg husker at det tidligere ikke var tilladt at bo i udlandet, men at reglen er lavet om for nogle år siden, og der er en afstand man skal bo inden for. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites