Jump to content
chaospilot

Larm fra Siemens opvasker - hvordan slår man den tudelyd fra?

Recommended Posts

Hejsa! Jeg har investeret i en dyr opvasker - syntes jeg da selv - en Siemens SN65T050EU fuldt integrerbar maskine. Den er herlig - MEN den her en kæmpe stor graverende konstrutionsfejl. Der er nogle der har syntes at det var brølsmart, at den absolut skal stå og tude som en pivstiv grønlænder i 30 graders varme uden snaps på nørrebro. Hvorfor faen skal den så absolut det? havde jeg vidst det, havde jeg købt en anden - det er simeplthen umuligt at have med at gøre. Slut med at vaske op om natten, om søndagen og lige snuppe en morfar osv. osv. Det er sikkert fordi en eller anden brillebefængt siemens konstruktør syntes at man da skal vide lortet er færdigt, men jeg kan ikke forestille mig nogen der er glade for at høre på den. Så til spørgsmålet - er der nogen der ved hvordan man slår tuderiet fra? Skal man bare skille lortet ad, finde højttaleren og klippe den fra? Eller har de tænkt sig bare en anelse om og lavet en funktion så man kan slå det fra? Min nye electrolux vaskemaskine havde samme sygdom. Den skulle absolut spille små melodier, vise tegnefilm i displayet osv. - men her kan man dæmpe skidtet direkte i menuen - hvad fanden skal den stå og spille melodier for? http://www.siemens-home.dk/SN65T050EU.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at min opvasksr også er en Siemens - det var en der fulgte med - nybygget lejlighed. Den gav sig også til at bippe som en gal, når den var færdig, hvilket er håbløst åndssvagt. Men en dag fandt jeg en indstilling i menuerne, hvor man kunne stille på lydstyrken. Den satte jeg så til 0, og derefter har jeg ikke hørt fra den siden. Kan du ikke stille lydstyrken til 0?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå kan man slå det fra, hmm Jeg må närstudere min Electrolux vaskemaskine. Jeg har nemlig kigget efter en måde at få dyret til at holde käft, men uden held. Rigtig morsomt når dyeret begynder at hyle og man tror at det er rögdetektoren :scared:

Hejsa! Jeg har investeret i en dyr opvasker - syntes jeg da selv - en Siemens SN65T050EU fuldt integrerbar maskine. Den er herlig - MEN den her en kæmpe stor graverende konstrutionsfejl. Der er nogle der har syntes at det var brølsmart, at den absolut skal stå og tude som en pivstiv grønlænder i 30 graders varme uden snaps på nørrebro. Hvorfor faen skal den så absolut det? havde jeg vidst det, havde jeg købt en anden - det er simeplthen umuligt at have med at gøre. Slut med at vaske op om natten, om søndagen og lige snuppe en morfar osv. osv. Det er sikkert fordi en eller anden brillebefængt siemens konstruktør syntes at man da skal vide lortet er færdigt, men jeg kan ikke forestille mig nogen der er glade for at høre på den. Så til spørgsmålet - er der nogen der ved hvordan man slår tuderiet fra? Skal man bare skille lortet ad, finde højttaleren og klippe den fra? Eller har de tænkt sig bare en anelse om og lavet en funktion så man kan slå det fra? Min nye electrolux vaskemaskine havde samme sygdom. Den skulle absolut spille små melodier, vise tegnefilm i displayet osv. - men her kan man dæmpe skidtet direkte i menuen - hvad fanden skal den stå og spille melodier for? http://www.siemens-home.dk/SN65T050EU.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
.... Så til spørgsmålet - er der nogen der ved hvordan man slår tuderiet fra? Skal man bare skille lortet ad, finde højttaleren og klippe den fra? Eller har de tænkt sig bare en anelse om og lavet en funktion så man kan slå det fra? Min nye electrolux vaskemaskine havde samme sygdom. Den skulle absolut spille små melodier, vise tegnefilm i displayet osv. - men her kan man dæmpe skidtet direkte i menuen - hvad fanden skal den stå og spille melodier for? http://www.siemens-home.dk/SN65T050EU.html
Er ret sikker på, at vejen til fred går gennem en indstiling i menuen, som du selv er inde på og Bananas også skriver. Havde samme problem med ny vaskemaskine, men det var såre simpelt at slå "jeg-er færdig-bippet" fra. Så frem med brugsanvisningen, så er freden indenfor rækkevidde:D Og jeg fatter heller ikke, hvad al den bippen/hylen/ringen skal gøre godt for. Jeg har endnu ikke fået knækket koden til, hvordan jeg får el-kedlen til holde op med at ringe:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Ok - jeg har fået smidt min manual ud, og jeg kan ikke få siemens manual finder dimmer til at smide mig en pdf. Er der nogen der ved hvor føromtalte menu gemmer sig?
Ring til BSH i Ballerup - tlf. 4489 8985

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Af en eller anden grund, vil min nye pc ikke hente manualen fra Siemens webside - strange. Men den gamle ville godt - i mellemtiden havde jeg dog skrevet til Siemens, og de svarede enddog ret hurtigt efter henvendelse følgende: Tak for henvendelsen Hyletonen fjernes på følgende måde Opvaskemaskines skal stå i standby knap nr 1 . 50 grader holdes nede samtidige med der trykkes på start. Tryk på ECO 50 indtil der står b og nogle tal, her ændres lyden ved + eller -. Når der står b00 er lyden væk, gem værdien med start. På side 16 har du også fremgangsmåden. Så nu er jeg indehaver af en næsten lydløs Siemens opvasker. Den vasker skidegodt, er næsten støjfri. Det her gør den perfekt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites