MartinW 10 Anmeld indhold Skrevet May 23, 2009 Hej, Jeg har lige købt ny bil som bliver leveret her d. 5 Juli 2009. Indtil da har jeg fået lov at låne min søsters ene bil (Hun er bosat i SE). Mit spørgsmål er så hvis jeg kører min søsters bil i DK og bliver stoppet er der så noget i vejen med det? Endvidere har jeg tit en ven (bosat i dk) der kører bilen, mens jeg sidder ved siden af. Dette er intet problem når bilen står i mit eget navn, men når den står i min søsters, hvad så? Er det nok bare der er en bosat svensker i bilen? Jeg er selvfølgelig selv bosat i sverige. På forhånd tak.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2009 Hej, Jeg har lige købt ny bil som bliver leveret her d. 5 Juli 2009. Indtil da har jeg fået lov at låne min søsters ene bil (Hun er bosat i SE). Mit spørgsmål er så hvis jeg kører min søsters bil i DK og bliver stoppet er der så noget i vejen med det? Endvidere har jeg tit en ven (bosat i dk) der kører bilen, mens jeg sidder ved siden af. Dette er intet problem når bilen står i mit eget navn, men når den står i min søsters, hvad så? Er det nok bare der er en bosat svensker i bilen? Jeg er selvfølgelig selv bosat i sverige. På forhånd tak.:th2: Hvis du selv er bosat i Sverige, kan du uden problem køre i din søsters bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites