hapsdoggen 10 Anmeld indhold Skrevet May 22, 2009 hey hvordan er det med skat i sverige hvis man arbejder i sverige...? er der noget der hedder fradrag ligesom i dk...? smat hvordan er det med skat hvis man får dagpenge i sverige...? skal man betale skat af sine dagpenge i sverige og hvad er skatte i sverige når man er på dagpenge...? for skal jeg svare skat af mine svenske dagpenge er der sku ikk ret meget til mig selv om måneden...:( er der nogen som kender regleren omkring det her...? på forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2009 Samme slags fradrag som i Danmark, dog er bundfradraget ikke så højt. Godt 30 procent af resten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hapsdoggen 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2009 Samme slags fradrag som i Danmark' date=' dog er bundfradraget ikke så højt. Godt 30 procent af resten.[/quote'] hvordan finder man ud af hvad ens fradrag er i sverige...? det er mere fordi konen skal til at være arbejdsløs og skal ha hendes dagpenge fra sverige og kender ikk til hvad de betaler i skat og om de har fradrag som i dk... og er ved at regne ud hvordan vores budget bliver med hendes dagpenge sats Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites