Guest Mogens Anmeld indhold Skrevet May 19, 2009 Hvis du følger dette link, kan du læse lidt om forhistorien for den "historiske" biljagt, der vises "IRL" nederst på samme side: http://nyhederne.tv2.dk/station2/article.php/id-22435026.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Hvis du følger dette link, kan du læse lidt om forhistorien for den "historiske" biljagt, der vises "IRL" nederst på samme side: http://nyhederne.tv2.dk/station2/article.php/id-22435026.html Ja jeg så det. Og de kørte lige netop 1 km fra hvor jeg er opvokset og hvor mine forældre bor på lolland, Kunne dog ikke lige genkende bilen. Han sage han gik i panik, ja det tror jeg.. Kunne du ikke se han have kørt de forældre ned med små børn. = End of life for ham. :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Hvis du følger dette link, kan du læse lidt om forhistorien for den "historiske" biljagt, der vises "IRL" nederst på samme side: http://nyhederne.tv2.dk/station2/article.php/id-22435026.html Vi sad og så det. Snakkede lidt om hvorvidt det er det "rigtige" at gøre... altså at eftersætte i ekstrem høj fart gennem en 50-km/t zone, hvor der er gående, legende børn, osv. Jeg synes, det er svært, for man kan jo heller ikke bare lade ham rende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Vi sad og så det. Snakkede lidt om hvorvidt det er det "rigtige" at gøre... altså at eftersætte i ekstrem høj fart gennem en 50-km/t zone' date= hvor der er gående, legende børn, osv. Jeg synes, det er svært, for man kan jo heller ikke bare lade ham rende. Syntes det er oki de gør det. Men der er self både fordele og ulemper ved det. DOG hjælper det ikke at der er en betjent med som ikke kan klare at køre stærkt, for det må sgu være en del af jobbet. eller? Som det ser ud så har betjenten jo fuldt ud styr på sin kørsel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Syntes det er oki de gør det. Men der er self både fordele og ulemper ved det. DOG hjælper det ikke at der er en betjent med som ikke kan klare at køre stærkt, for det må sgu være en del af jobbet. eller? Som det ser ud så har betjenten jo fuldt ud styr på sin kørsel. Ib bor på stedet, hvor de kørte - han har skrevet følgende i en nyhedsgruppe, jeg følger: Kort sagt er betjenten en båtnakke. normalt har jeg respekt for deres arbejde. Men her er der tale om for meget Bufford T. Justice, som vi kender fra filmen. Han har slet ikke fattet alvoren i sine handlinger. Dels skræmmer han næsten livet af sin kollega. Hun er tydeligt rystet. Om det så er en biltyv eller ej. De har bilens nummer og har set manden. Og kan kontakte ham senere. Skulle det så være en tyv, så har de bare ikke vundet denne gang. Jeg har kørt på de veje så mange gange at jeg kender hvert et bump og fare. Flere gange presser kan biler ud i grøften. Det samme har BMW'en sikkert også. Der hvor de ramme hinanden i en kurve er der totalt uoversigtigt. De kan ikke se mere end 50m frem. Der er dobbelt linier. Og så er det et af politiets yndlingssteder til færdselskontrol. Minutter senere passerer de to kryds. Der sker jævnligt uheld. Det ene har har sidevejene ubetinget vigepligt. Det andet har fuldt stop. Lidt senere passerer de en motorcykel. Ham kender jeg tilfældigvis. Han er lige kommet ud fra nok et kryds med dårlige oversigtsforhold. Skal man ud derfra er kræver det en hurtig manøvre. Selvom de andre kun kører 80km/t Senere flyver de gemmen Øster Ulslev med 194 km/t. En lille flække hvor der næsten altid er børn på cykler, fodgængere og folk der bakker ud af indkørsler. Så ser vi bort fra de to T-kryds der munder ud der. Fotobilen holder der ofte. Kører du 53km/t, så skriver de billeter. Så hvem der er helt og skurk et ment at afgøre. De er begge skurke. Tilbage til skrivebordsarbejde med ham. Så kan han tænke over det et halvt års tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Ib bor på stedet, hvor de kørte - han har skrevet følgende i en nyhedsgruppe, jeg følger: Kort sagt er betjenten en båtnakke. normalt har jeg respekt for deres arbejde. Men her er der tale om for meget Bufford T. Justice, som vi kender fra filmen. Han har slet ikke fattet alvoren i sine handlinger. Dels skræmmer han næsten livet af sin kollega. Hun er tydeligt rystet. Om det så er en biltyv eller ej. De har bilens nummer og har set manden. Og kan kontakte ham senere. Skulle det så være en tyv, så har de bare ikke vundet denne gang. Jeg har kørt på de veje så mange gange at jeg kender hvert et bump og fare. Flere gange presser kan biler ud i grøften. Det samme har BMW'en sikkert også. Der hvor de ramme hinanden i en kurve er der totalt uoversigtigt. De kan ikke se mere end 50m frem. Der er dobbelt linier. Og så er det et af politiets yndlingssteder til færdselskontrol. Minutter senere passerer de to kryds. Der sker jævnligt uheld. Det ene har har sidevejene ubetinget vigepligt. Det andet har fuldt stop. Lidt senere passerer de en motorcykel. Ham kender jeg tilfældigvis. Han er lige kommet ud fra nok et kryds med dårlige oversigtsforhold. Skal man ud derfra er kræver det en hurtig manøvre. Selvom de andre kun kører 80km/t Senere flyver de gemmen Øster Ulslev med 194 km/t. En lille flække hvor der næsten altid er børn på cykler, fodgængere og folk der bakker ud af indkørsler. Så ser vi bort fra de to T-kryds der munder ud der. Fotobilen holder der ofte. Kører du 53km/t, så skriver de billeter. Så hvem der er helt og skurk et ment at afgøre. De er begge skurke. Tilbage til skrivebordsarbejde med ham. Så kan han tænke over det et halvt års tid. Hvem er Ib? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Det kan godt være at politimanden syns han er supermand i en bil - Men det kunne sagtens havde gået galt. Og det ser tæt ud på modkørende flere gange i den video - men igen afstanden er svær på video. Men politet har ret i, at de ikke skal lade folk slippe væk - det rygtes hurtigt formentlig. Men jeg syns ikke hans kørsel er sikker - uanset hvor mange år han har på bagen i køreteknik og praktisk erfaring, så kan han altså ikke spå hvad der sker af udenstående sager. Så som en bil der kommer ud fra en sidevej - folk der krydser vejen. Måske han skulle have givet slip på de små veje - og fået en helikopter eller flere kollegaer til at hjælpe ved at afspære flugtvejen. Men...man skulle nok have været der...trods alt. Man må sætte sin tro på at politiet kan deres kram, når de vælger at sætte efter. Og et er sikkert - poliet er i denne situation med til at føren af flugtbilen kører endnu mere sindsygt. Uagtet at "supermand" en gang har oplevet en føre slå sig selv ihjel - syns jeg ikke det berettiger ham til at fortsætte jagten - de har alt den info de skal have på føren jo allerede. Hastighed er altid voldsomere for en passager end for føren der er i "kontrol" - men syns det er lidt sejt han sidder og hygge snakker med sin kollega, og små griner - det håber jeg er udtryk for han har styr på situationen, men igen - det skaber også uopmærksomhed. Også det at han melder til centralen, og ikke hans kollega der gør det, lader mig tro, at hans fokus IKKE er 100% på vejen og dens omgivelser. Det er jo noget man lærer første dag man tager kørekort! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Det kan godt være at politimanden syns han er supermand i en bil - Men det kunne sagtens havde gået galt. Og det ser tæt ud på modkørende flere gange i den video - men igen afstanden er svær på video. Men politet har ret i, at de ikke skal lade folk slippe væk - det rygtes hurtigt formentlig. Men jeg syns ikke hans kørsel er sikker - uanset hvor mange år han har på bagen i køreteknik og praktisk erfaring, så kan han altså ikke spå hvad der sker af udenstående sager. Så som en bil der kommer ud fra en sidevej - folk der krydser vejen. Måske han skulle have givet slip på de små veje - og fået en helikopter eller flere kollegaer til at hjælpe ved at afspære flugtvejen. Men...man skulle nok have været der...trods alt. Man må sætte sin tro på at politiet kan deres kram, når de vælger at sætte efter. Og et er sikkert - poliet er i denne situation med til at føren af flugtbilen kører endnu mere sindsygt. Uagtet at "supermand" en gang har oplevet en føre slå sig selv ihjel - syns jeg ikke det berettiger ham til at fortsætte jagten - de har alt den info de skal have på føren jo allerede. Hastighed er altid voldsomere for en passager end for føren der er i "kontrol" - men syns det er lidt sejt han sidder og hygge snakker med sin kollega, og små griner - det håber jeg er udtryk for han har styr på situationen, men igen - det skaber også uopmærksomhed. Også det at han melder til centralen, og ikke hans kollega der gør det, lader mig tro, at hans fokus IKKE er 100% på vejen og dens omgivelser. Det er jo noget man lærer første dag man tager kørekort! Ja det rygtes hurtig. En helikopeter, hehe på lolland, ej du. men det er rigtig nok han aldrig ved hvad der kommer ud fra en sidevej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Book 'em! Jeg kommer også nede fra den egn (hvem havde troet det ;)), og jeg er sku med på at strisseren ryger efter ham. Argumentet for at politiet "presser" flugtbillisten til højere hastigheder er i et vist omfang rigtigt nok, men politiet bliver død og pine nød til at fange sådan en bandit. Hvis først sådan en billist tror at han bare skal køre rigtigt stærkt for "så gi'r politiet op", så bliver det pludselig til en "sport". Først og fremmest så har politiet jo den fordel at de har blå blink og sirene, så folk er opmærksomme på at noget sker, især cyklister og fodgængere (som der nu ikke er fandens mange af på de egne :D). Politiet har alt andet lige bedre køreegenskaber og i dette eksempel er der et forholdsvist godt udsyn på Holebyvejen. Jeg har selv kørt der i mine yngre dage (måske også lidt over 80) og på de fleste dele af strækningen er der frit udsyn (fremgår måske ikke af videoen). Det kræver ikke mange turer der før man ved hvad man skal være obs på =) Alt andet lige så synes jeg dog at knægten slipper for billigt uanset hvor meget panik han gik i. Hvis han bliver så let skræmt så ville det jo have gået rigtigt galt hvis han påkørt nogen... så blev han jo nød til at stikke af med endnu højere fart ... eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Perfekt_g 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Til dem som synes det er ok at politiet sætter efter og "presser" en simpel bil tyv (eller hvad han nu end var): Forleden døde en lille pige på 8 mdr. pga. en egoistisk nar, som aldrig skulle have haft kørerkort. Forestil jer nu i stedet, at denne pige var død pga. at betjenten mistede kontrollen over bilen i den pågældende "eftersætning".... Synes I det var det værd, at fange en biltyv? Politiet skal ALDRIG udsætte almindelige uskyldige borgere for så stor en ricisi, som den pågældende betjent gør i videoen. Så enten må de sætte flere ressourcer ind i forsøget på at stoppe ham (fx. en helikopter), ellers må de lade ham kører. Der er ikke noget der kan opveje et tabt menneskeliv - ligegyldigt hvad den pågældende flugt person har gjort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Til dem som synes det er ok at politiet sætter efter og "presser" en simpel bil tyv (eller hvad han nu end var): Forleden døde en lille pige på 8 mdr. pga. en egoistisk nar, som aldrig skulle have haft kørerkort. Forestil jer nu i stedet, at denne pige var død pga. at betjenten mistede kontrollen over bilen i den pågældende "eftersætning".... Senes I det var det værd, at fange en biltyv? Politiet skal ALDRIG udsætte almindelige uskyldige borgere for så stor en ricisi, som den pågældende betjent gør i videoen. Så enten må de sætte flere ressourcer ind i forsøget på at stoppe ham (fx. en helikopter), ellers må de lade ham kører. Der er ikke noget der kan opveje et tabt menneskeliv - ligegyldigt hvad den pågældende flugt person har gjort. Pladder! Selvfølgelig skal Politiet overholder et vist minimumskrav for IKKE at udsætte almindelige borgere for unødvendig fare - men når du som betjent gør en bilist opmærksom på at du gerne vil have et vist minimum af verbal kommunikation med vedkommende - og bilisten udviser tegn på at det ikke er gengældt, skal Politiet så bare trække på skulderen og sige: "hmmm, det er nok bare en stjålet bil, lad ham køre, det betyder nok ikk' en skid". Så skal man måske overveje om der ligger noget dybere bag, er det en bil som er stjålet med det formål at lave det næste kup med Dansikring - er det en bebrillet og yderst langskægget ældre arabisk udseende herre som er eftersøgt over hele verden som er ved at rekrutere nye vildfarne unge mennesker - eller er det blot lille Per fra den lokale "torveklub" som er dum nok til at ville prøve sine egne grænser af "in real life" til fare for alle andre - eller er det en skide spritbilist som 2½ minut efter påkører din kone og dine 4 børn? Der er kun een ting at gøre - eftersætte bilen! TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Perfekt_g 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Pladder! Selvfølgelig skal Politiet overholder et vist minimumskrav for IKKE at udsætte almindelige borgere for unødvendig fare - men når du som betjent gør en bilist opmærksom på at du gerne vil have et vist minimum af verbal kommunikation med vedkommende - og bilisten udviser tegn på at det ikke er gengældt, skal Politiet så bare trække på skulderen og sige: "hmmm, det er nok bare en stjålet bil, lad ham køre, det betyder nok ikk' en skid". Så skal man måske overveje om der ligger noget dybere bag, er det en bil som er stjålet med det formål at lave det næste kup med Dansikring - er det en bebrillet og yderst langskægget ældre arabisk udseende herre som er eftersøgt over hele verden som er ved at rekrutere nye vildfarne unge mennesker - eller er det blot lille Per fra den lokale "torveklub" som er dum nok til at ville prøve sine egne grænser af "in real life" til fare for alle andre - eller er det en skide spritbilist som 2½ minut efter påkører din kone og dine 4 børn? Der er kun een ting at gøre - eftersætte bilen! TNI Jeg håber virkelig aldrig at det sker for dig (eller for nogen andre for den sags skyld), men for nu at bruge dit eget eksempel: Den dag hvor politiet hamrer din familie ned for at stoppe en tyv, som netop har lavet et kup hos Dansikring, så synes du bare det er helt i orden.... Det må jo være din konklusion; at noget materielt som en bil eller penge er mere værd end menneskeliv. Nej, politiet skal selvfølgelig ikke bare lade folk stikke af, som de har en begrundet mistanke om kan være til farer for andre (herunder din terrorist), men det var absolut heller ikke det der var tilfældet i den pågældende situation. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Politiet skal da sætte efter, ellers går han jo bare fri. Forstår ik at flugt bilisten ikke giver op da han kan se han ikke trækker fra politiet. men noget af en bøde han får samlet sammen. han skal nok ik regne med at køre så meget bil igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Til dem som synes det er ok at politiet sætter efter og "presser" en simpel bil tyv (eller hvad han nu end var): Forleden døde en lille pige på 8 mdr. pga. en egoistisk nar, som aldrig skulle have haft kørerkort. Forestil jer nu i stedet, at denne pige var død pga. at betjenten mistede kontrollen over bilen i den pågældende "eftersætning".... Synes I det var det værd, at fange en biltyv? Politiet skal ALDRIG udsætte almindelige uskyldige borgere for så stor en ricisi, som den pågældende betjent gør i videoen. Så enten må de sætte flere ressourcer ind i forsøget på at stoppe ham (fx. en helikopter), ellers må de lade ham kører. Der er ikke noget der kan opveje et tabt menneskeliv - ligegyldigt hvad den pågældende flugt person har gjort. Vi er enige om at det er forfærdeligt når et barn dør eller en familie bliver ødelagt pga. folk der kører over egen eller bils evne. MEN politiet _skal_ sætte efter billister der kører for stærkt eller hasarderet for at sikre at der ikke er flere familier som bliver ramt af tragedier. Hvis de ikke gjorde, var der flere der ville køre stærkt/hasarderet (for der ville så ikke være nogen umiddelbare konsekvenser), og derved endnu større chance for at nogen bliver påkørt/dræbt. Det er basal matematik desværre. Indtil der bliver opfundet en tingest som kan dræbe bilens elektriske system (f.eks. lokaliseret EMP) eller en anden måde hvorpå en efterfølgende politibil kan stanse flugtbilen, så bliver politiet nød til at handle for at forebygge. Husk hvad man siger 1 gram forebyggelse er værd 10 gram kur :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Tak! TNI Jeg håber virkelig aldrig at det sker for dig (eller for nogen andre for den sags skyld), men for nu at bruge dit eget eksempel: Den dag hvor politiet hamrer din familie ned for at stoppe en tyv, som netop har lavet et kup hos Dansikring, så synes du bare det er helt i orden.... Det må jo være din konklusion; at noget materielt som en bil eller penge er mere værd end menneskeliv. Nej, politiet skal selvfølgelig ikke bare lade folk stikke af, som de har en begrundet mistanke om kan være til farer for andre (herunder din terrorist), men det var absolut heller ikke det der var tilfældet i den pågældende situation. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Nej, politiet skal selvfølgelig ikke bare lade folk stikke af, som de har en begrundet mistanke om kan være til farer for andre (herunder din terrorist), men det var absolut heller ikke det der var tilfældet i den pågældende situation. Du mener så ikke, at den pågældende fører af bilen var til fare for andre med den kørsel han lagde for dagen? Synes dog det er lidt underligt, at der ikke bliver tilkaldt en motorcykel betjent som kan køre den BMW op meget hurtigere end den bovlamme Pug, som de kørte i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Du mener så ikke, at den pågældende fører af bilen var til fare for andre med den kørsel han lagde for dagen? Synes dog det er lidt underligt, at der ikke bliver tilkaldt en motorcykel betjent som kan køre den BMW op meget hurtigere end den bovlamme Pug, som de kørte i. Mon ikke det var deres ST model af 406'eren ? - er det ikke dem de bruger til færdelsbetjentene i civilbiler ? - Men anyhow, de burde nok få nogle hurtigere biler, hvis de skal lege torkild tyring i fremtiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Perfekt_g 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Du mener så ikke, at den pågældende fører af bilen var til fare for andre med den kørsel han lagde for dagen? Synes dog det er lidt underligt, at der ikke bliver tilkaldt en motorcykel betjent som kan køre den BMW op meget hurtigere end den bovlamme Pug, som de kørte i. Jo præcis.. Den kørsel som han lagde for dagen EFTER politiet satte efter ham! Så lad dog idioten kører i stedet for at sætte alle vores andres liv i farer. Eller få fx. en helikopter til at følge ham på afstand, indtil han stopper et eller andet sted. At fortsætte jagten efter en simpel brugstyv med så høj ricisi for alle i nærheden af dem (både politibilen og BMW'en), er simpelthen stupidt. At de så samtidig kører i en uddolket blød fransk havelåge, gør vel kun situationen endnu mere vanvittig. :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PIDDI 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Den betjent kan på ingen måde forsvare ,at han sætter utallige civiles - og sin kollegas liv på spil utallige gange. Det var rent held at han ikke fik slået nogen ihjel. På den baggrund fremsender jeg også en klage til Statsadvokaten. Godt nok er Statsadvokaten på politiets side, men så er han da i det mindste væk fra vejene så længe han er til afhøring. Jeg synes at alle de der er enige i at han ikke hører til på vejene skal indgive en klage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Den betjent kan på ingen måde forsvare ,at han sætter utallige civiles - og sin kollegas liv på spil utallige gange. Det var rent held at han ikke fik slået nogen ihjel. På den baggrund fremsender jeg også en klage til Statsadvokaten. Godt nok er Statsadvokaten på politiets side, men så er han da i det mindste væk fra vejene så længe han er til afhøring. Jeg synes at alle de der er enige i at han ikke hører til på vejene skal indgive en klage. Hvordan skal politiet så fange dem der forsøger at stikke af fra dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PIDDI 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Hvordan skal politiet så fange dem der forsøger at stikke af fra dem? De skal bag skrivebordet og efterforske som de er ansat til. De skal ikke sætte uskyldige borgers liv på spil for at fange en der ikke vil stoppe fordi de lige har lyst til at stoppe en tilfældig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 De skal bag skrivebordet og efterforske som de er ansat til. De skal ikke sætte uskyldige borgers liv på spil for at fange en der ikke vil stoppe fordi de lige har lyst til at stoppe en tilfældig. Hvilken verden lever du i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 De skal bag skrivebordet og efterforske som de er ansat til. De skal ikke sætte uskyldige borgers liv på spil for at fange en der ikke vil stoppe fordi de lige har lyst til at stoppe en tilfældig. Er total uenig. Så du syntes alle betjente skal bag et skrivebord?? Har du været frosset ned i 50 år eller?? Det er lige som i virkelige verden, du får mest ud af praktis udførelse af arbejde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Eller få fx. en helikopter til at følge ham på afstand' date=' indtil han stopper et eller andet sted.[/quote'] Ja der står jo en helikopter til rådighed i samtlige byer, som kan være i luften inden Brian og Ronni er over alle bjerge i deres smarte biler - genialt! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Det kan godt være at der er lyd og blink på. Men på det tidspunkt at BMW'en trækker fra ham, er der ingen lyd til at advare om der kommer en bil på landet med over 200 km/t. Det holder ikke en meter. Det er ikke fangsten værd at køre gemmen en 50km/t byzone med den hastighed. Jeg er ligeglad om de skyder mod bilen ved de åbne marker, eller kører ham af vejen allerede i starten. Men det andet er da for tåbeligt. Det kan godt være at politiet er super gode billister. Men det er ham den ugen knægt i BMW'en ikke. Og kan kommer altså også blæsende forbi den lille familie. Hvad sker der næste gang. Der er BMW'en skiftet ud med en Amg, eller RS, og hvis ikke han trækker fra politiet med det samme, kommer det til at flyve med hastigheder i nærheden af de 300km/t måske ikke for politibilen, men for flugtbilliesten som bare gik i "panik". Nu gik det godt denne gang. Men der må klart bruges andre metoder end at drengen når op på så høje hastigheder gennem de små landsbyer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites