Just Looking 10 Anmeld indhold Skrevet May 18, 2009 Hej Håber at der er nogen der kan hjælpe mig. Der er noget galt med min køkkenvaks, den er utæt og drypper. :( Er der noen der kan fikse sådan noget? Der er noget galt med det ene rør, og jeg kan ikke finde ud af at ordne det selv. Håber at der er nogen der har styr på det som vil´hjælpe mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Griff 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2009 ja måske... hvor bor du henne af? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Just Looking 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2009 Jeg bor i almvik´tæt på lindängen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2009 Jeg bor i almvik´tæt på lindängen Hvis Mr.Griff, ikke kan. Kan jeg godt komme forbi, og se om jeg kan hjælpe jer. Bor selv i Almvik ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sali1987 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 Jeg låner lige tråden her hvis det i orden :) Jeg har noget tilsvarende problem, jeg ved at jeg snart får besøg af "besikte" halløj fra foreningen hvor de tjekker for ulovlige eller forkerte installationer... Jeg har det problem at armaturen skal skiftes total da den er pæn smadret, samt under vasken skal rørene "sættes sammen" ordenlig på den rigtig måde i køkkenet (i forbindelse med nyt køkken blev jeg tidligere røvrendt af en "vvs mand") sidst og ikke mindst skal der trækkes/skiftes et nyt kabel/rør fra vasken til toilettet i badeværelset. Hvem kan klare denne opgave ? Det haster lidt da jeg SKAL have få det fixet inden nogle uger. Adressen er højhusene i Almvik (serenadgatan) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Jeg låner lige tråden her hvis det i orden :) Jeg har noget tilsvarende problem, jeg ved at jeg snart får besøg af "besikte" halløj fra foreningen hvor de tjekker for ulovlige eller forkerte installationer... Jeg har det problem at armaturen skal skiftes total da den er pæn smadret, samt under vasken skal rørene "sættes sammen" ordenlig på den rigtig måde i køkkenet (i forbindelse med nyt køkken blev jeg tidligere røvrendt af en "vvs mand") sidst og ikke mindst skal der trækkes/skiftes et nyt kabel/rør fra vasken til toilettet i badeværelset. Hvem kan klare denne opgave ? Det haster lidt da jeg SKAL have få det fixet inden nogle uger. Adressen er højhusene i Almvik (serenadgatan) :) Bemærk at hvis du får lavet det af en "vvs-mand" og der kommer vandskade, er du 100% den eneste til at betale ud af egen lomme, desuden kan din forening sagtens bede dig fremvise kvittering eller andet på det arbejde ud har fået lavet.... En VVS-mand koster måske en 3-5K sek til den opgave du skal have lavet, men det er godt givet ud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sali1987 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Bemærk at hvis du får lavet det af en "vvs-mand" og der kommer vandskade, er du 100% den eneste til at betale ud af egen lomme, desuden kan din forening sagtens bede dig fremvise kvittering eller andet på det arbejde ud har fået lavet.... En VVS-mand koster måske en 3-5K sek til den opgave du skal have lavet, men det er godt givet ud Hmm så må jeg heller få det gjort korrekt med papir. takker Nogen som kan anbefale? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites