Jump to content
snoresus

Anbefaling af tekniker til service af värmepump

Recommended Posts

Håber, at jeg kan få en god anbefaling på en tekniker til service af en Nibe värmepump. Strømmen er nemlig gået i en del af huset, og når vi kompler värmepumpen fra, så er der ingen problemer med strømmen. Men hvis vi tænder for strømmen og kobler värmepumpen på, så går der 18 minutter, og så går størmmen i det meste af huset. Er der nogen som har prøvet samme problem, eller har en ide, om hvad som kan være galt?:) På forhånd TAK. H. Sus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For mange apparater på en gruppe (sikring). Noget med varmelegemer i måske eller en motor, der starter? Løsning: Flytte stik til anden gruppe - altså til en af de kontakter, der ikke mister strømmen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for begge Jeres svar, jeg får besøg af elektrikker Steffan på mandag, og så tjekker han grupperne igennem. Fandt faktisk en ledning, hvor selve stikket var nærmest brændt - så ikke så godt ud, så det er pillet ud af kontakten nu. Så nu venter jeg bare på til mandag, og håber at han kan finde fejlen. Endnu engang TAK for Jeres tilbagemelding. Sus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites